20 تير 1397 - 11:51
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

بانک قرض الحسنه رسالت، در جهت توانمندسازی مردم گام برمی دارد

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر استان کرمانشاه گفت: بانک قرض الحسنه رسالت، در جهت تحقق اقتصادمقاومتی و توانمندسازی مردم گام بر می دارد.
کد خبر : ۸۸۲۶۶
بانک قرض الحسنه رسالت، در جهت توانمندسازی مردم گام برمی دارد

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی استان کرمانشاه، سید قاسم جاسمی افزود: مردم استان بدون اینکه تبلیغاتی داشته باشد چهره به چهره خدمات بانک را به دیگران معرفی می کنند و این نشان دهنده محبوبیت این مجموعه است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت، منابع و تخصص موجود در کشور تصریح کرد: امروز مدیریت صحیح و کارآمد گره گشای مشکلات و بحران های اقتصادی در نظام است و مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت مطالبات رهبر معظم انقلاب را در خصوص اقتصاد مقاومتی و توانمند سازی مردم، جامه عمل می پوشاند.
جاسمی عملکرد شبکه توسعه اجتماعی رسالت در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب را مثبت و قابل تقدیر دانست و گفت: طرح اشتغالزایی و ایجاد درآمد در این منطقه نیاز ضروری مردم زلزله زده بوده و بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان عضوی از شبکه با نیات خیرخواهانه و بدون تبلیغات در راستای توانمندسازی مردم این منطقه گام برمی­دارد.
وی اظهار داشت: بانک قرض الحسنه رسالت با شعار هر خانه یک کارخانه مردم این منطقه را خودکفا و به زندگی آنها امید دوچندان می بخشد که این روند در راستای رفع بیکاری استان جنگ زده و شهیدپرور کرمانشاه می تواند اثر بخش باشد.
وی در پایان یادآور شد: ایده مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در راستای اشتغالزایی در استان کرمانشاه ناب و ارزشمند است و اگر این مهم تداوم داشته باشد شرایط بسیار خوبی را از حیث اشتغال برای جوانان و مردم استان ایجاد می کند، امید است مدیران ارشد و مسئولان دستگاه های اجرایی نسبت به ایده های ناب در خصوص پیشرفت استان تعصب و همت بیشتری به خرج داده و مجموعه هایی همچون بانک قرض الحسنه رسالت که در این زمینه فعالیت می کنند را حمایت کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
اینفوگرافیک
بیشتر
پربیننده ها