21 تير 1397 - 10:47
با مشارکت فعال بانک کشاورزی صورت می گیرد :

حمایت ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی دولت ازاشتغال پایدار روستایی وعشایری

پرداخت بیش از ۵۰ درصد از اعتبار ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری سهم بانک کشاورزی است.
کد خبر : ۸۸۲۹۹
اشتغال

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، بانک کشاورزی با تعهد پرداخت بیش از۵۰ درصد از اعتبار ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری، سهم عمده ای در اجرای این طرح بزرگ ملی و حمایت از تولید کالای باکیفیت ایرانی دارد.


همچنین کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه بررسی روند پیشرفت این طرح  که باحضور مدیران ادارات و بانک های سیستان و بلوچستان در مدیریت بانک کشاورزی این استان  برگزار شد، اعلام کرد: بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه از محل اعتبار ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری  به روستاهای مرزی و محروم سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.


کلانتری افزود: بانک های کشاورزی، توسعه تعاون ، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید، این میزان اعتبار را در اختیار افرادی قرار می دهند که طرح هایی برای ایجاد اشتغال، فعال شدن واحدهای تولیدی و ایجاد واحدهای تولیدی جدید دارند.


این گزارش می افزاید مهندس نیکخواه رئیس اداره کل اعتبارات و هدایت سرمایه گذاری  بانک کشاورزی نیز در این جلسه اظهار داشت: پرداخت بیش از ۵۰ درصد از اعتبار طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری بر عهده ی بانک کشاورزی است که این اعتبارات با نرخ ۴ تا ۱۰ درصد متغیر بین روستاهای مناطق مرزی، سایر روستاها و نواحی صنعتی و روستایی به واجدان شرایط پرداخت می شود.


شایان ذکر است از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۲۵۴۸ فقره تسهیلات به مبلغ ۳۵۴۸ میلیارد ریال توسط بانک کشاورزی به واجدان شرایط پرداخت شده و درحال حاضر ۲۶۲۰ فقره پرونده تسهیلات جمعا به مبلغ ۷۲۷۵ میلیارد ریال در شعب بانک کشاورزی کشور مصوب و انعقاد قرار داد شده اند و در نوبت پرداخت قرار دارند


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر