23 تير 1397 - 08:34
با سفر مدیران عامل بانک ملی، سپه و صنعت ومعدن

تامین مالی ۵ باب فضای آموزشی و اهدای دستگاه سی تی آنژیو گرافی

با تفاهم بانکهای ملی، سپه و صنعت و معدن با استانداری، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نوسازی مدارس استان کرمانشاه تجهیز ۵ باب فضای آموزشی در مناطق زلزله زده و خرید یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی انجام می شود.
کد خبر : ۸۸۳۳۰
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، بر اساس این تفاهم نامه ۵ باب فضای آموزشی شامل دو هنرستان ۱۵ کلاسه پسرانه و دخترانه در سرپل ذهاب، یک دبیرستان ۱۲ کلاسه در قصر شیرین، یک مدرسه ۶ کلاسه در ثلاث باباجانی، یک مدرسه ۹ کلاسه دربان مزاران شهرستان دالاهو به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان از سوی بانکهای صنعت و معدن، ملی و سپه به عنوان نمایندگان بانکهای دولتی برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تخصیص پیدا کردکه هم اکنون در حال اجرا است.


بر اساس این گزارش، ۱۶ تیرماه، حسین‌زاده، چغازردی و افخمی مدیران عامل بانک های ملی، سپه و صنعت و معدن در سفری یک روزه به استان کرمانشاه از مناطق زلزله زده شهرستان های سرپل ذهاب و قصر شیرین بازدید و در جریان آخرین وضعیت و پیشرفت ساخت فضای های آموزشی تامین مالی شده از سوی این بانکها قرار گرفتند.


همچنین بر اساس این تفاهم نامه، یک دستگاه سی تی آنژیوگرافی نیز با مشخصات ۲۵۶ اسلایس به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان خریداری و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرارخواهد گرفت.


قرار است در جلسه‌ای که عصر امروز در استانداری استان کرمانشاه و با حضور استاندار، نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیران عامل بانکهای ملی، سپه و صنعت و معدن به نمایندگی از بانکهای دولتی برگزار می‌شود، پیشرفت احداث فضاهای آموزشی و هم چنین اهدای دستگاه سی تی آنژیوگرافی به دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مورد بررسی قرار گیرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر