24 تير 1397 - 10:46
مدیرعامل صندوق بازنشستگی؛

بازنشستگان رفاه کارت یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اعلام پرداخت رفاه کارت یک میلیون تومانی به بازنشستگان گفت: این کارت به طور آزمایشی از شهریورماه سال جاری در اختیار ۵۰ هزار بازنشسته در تهران قرار می گیرد.
کد خبر : ۸۸۴۱۲
بازنشسته

به گزارش ایبِنا از ایرنا، جمشید تقی زاده با بیان این مطلب افزود: بازنشستگان با در دست داشتن این کارت می توانند به صورت اقساطی از فروشگاه‌های رفاه تا سقف یک میلیون تومان خرید کنند.


وی افزود: چنانچه مرحله آزمایشی این طرح نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد، در مراحل بعدی به طور سراسری در سایر استان های کشور نیز اجرایی خواهد شد. تقی زاده ادامه داد: صندوق بازنشستگی دومین بنگاه بزرگ کشوری است که یک میلیون و ۴۰۰ هزار بازنشسته را تحت پوشش قرار داده و ۵۶ درصد از این افراد، بازنشسته آموزش و پرورش هستند.


وی خاطرنشان کرد: از سال جاری در زمینه معیشت، سفرهای زیارتی و سیاحتی، درمان، ورزش و پیشگیری از بیماری ها اقدامات خوبی در صندوق برای بازنشسته ها آغاز شده است. مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: علاوه بر این، از ابتدای سال جاری و تصدی تیم جدید صندوق بازنشستگی کشوری و حمایت های همه جانبه وزیر رفاه و اعضای هیات امنای سازمان تامین اجتماعی، تصمیمات تاثیرگذار و مهمی در راستای بهبود شرایط اجتماعی و اقتصادی بازنشستگان اتخاذ شده است که در حوزه های مختلف اجرایی خواهد شد.


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بانک اطلاعاتی فرزندان بازنشستگان نیز ایجاد می شود، اظهار داشت: در این بانک تخصص و تحصیلات فرزندان بازنشستگان را وارد و تلاش می کنیم در بکارگیری نیرو در شرکت‌ها و بخش های زیرمجموعه، فرزندان بازنشستگان در اولویت باشند.


وی تصریح کرد: ایجاد خانه‌های امید در شهرهای بالای پنج هزار نفر، واگذاری اقدامات به بخش غیردولتی و همچنین در خصوص بیمه تکمیلی و برگزاری تورهای زیارتی و سیاحتی برای بازنشستگان، برنامه‌هایی تدارک دیده شده است که در سال جاری اجرا خواهیم کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر