24 تير 1397 - 10:58

قدردانی وزارت تعاون از بانک رفاه در پاسخگویی به مشتریان

دفتر مدیریت عملکرد وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد مطلوب مدیریت امور نظارت و اداره بازرسی بانک رفاه کارگران به ویژه در زمینه پاسخگویی به مشتریان قدردانی کرد.
کد خبر : ۸۸۴۱۵
بانک رفاه

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، رضا شریعت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به دکتر سهمانی مدیر عامل این بانک اظهار داشت: دفاتر مدیریت عملکرد و حوزه بازرسی در همه دستگاه ها، براساس وظایف قانونی محوله از جایگاه ویژه و نقش حساسی برخوردار است. شناسایی مشکلات موجود در سازمان و موارد مهمی از جمله رسیدگی به شکایات شهروندان تنها نمونه هایی از وظایف حساس این حوزه است.


در این نامه با اشاره به اقدامات موثر مدیریت امور نظارت و اداره بازرسی بانک از قبیل پاسخگویی مطلوب به جامعه هدف و کاهش شکایات مراجعه کنندگان، تصریح شده که این حوزه همکاری و تعامل مطلوبی نیز با دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه داشته است.


همچنین در گزارش دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه به دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک رفاه به عنوان یکی از دستگاه های تابعه ای که در سال ۹۶ دارای عملکرد مطلوب بوده، نام برده شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر