24 تير 1397 - 14:59

استقبال آسان پرداخت از سرویس‌دهی به فین‌تک‌ها

قائم‌مقام شرکت آسان پرداخت پرشین گفت: این شرکت همواره از سرویس‌دهی به شرکت‌های فین‌تکی استقبال می‌کند و همواره در صدد همکاری و ارائه خدمات به کسب‌ و کارهای نوآورانه است.
کد خبر : ۸۸۴۳۸
مهدی شهیدی

به گزارش ایبِنا به نقل از آسان پرداخت، مهدی شهیدی اظهارداشت: آسان پرداخت همکاری خود را با شرکت‌های فین‌تکی مهم آغاز و خدمات متعدد و متنوعی را به این شرکت‌ها ارائه کرده و در سال ۹۷ نیز با تمام قوا آمادگی خود را برای اخذ درخواست کسب‌ و کارهای نوآورانه جهت تسهیل پرداخت الکترونیک کاربران اعلام می کند تا خدمات متناسب با نیاز این کسب و کارها را به این بخش ارائه دهد.


وی با اشاره به مصوبه خردادماه هیات دولت، تصریح کرد: در این مصوبه بانک مرکزی موظف شد تا ظرف سه ماه فضای رقابتی و مساعدی را برای کسب‌ و کارهای فین‌تکی فراهم کند و به شرکت‌های فین‌تکی خدمات مورد نیاز راارائه دهد.


شهیدی در خصوص این مصوبه اذعان داشت: «مصوبه اخیر هیات دولت مبنی بر ارائه خدمات  به فین‌تک‌ها از سوی شرکت های PSP رویکرد مثبتی دارد و شرکت آسان پرداخت همچون گذشته تمام تلاش خود را به جهت تحقق موضوعات عنوان‌شده در این مصوبه به کار خواهد بست.


وی افزود: از دید مدیران شرکت آسان پرداخت مصوبه هیات‌ وزیران تاکیدی بر همکاری و ارائه خدمات به شرکت‌های فین تکی و روندی است که در حال حاضر این شرکت در حال انجام است.


شهیدی  در خصوص فضای رقابت در بازار پرداخت الکترونیک ایران گفت: رقابت فشرده در صنعت پرداخت بیانگر فضای غیرانحصاری در این بخش است که در حال حاضر ۱۲ شرکت PSP در آن مشغول به فعالیت هستند که سهم چند شرکت اول به‌ اندازه سهم تمام شرکت‌های بعدی است. از اینرو با توجه به پیچیدگی‌ها و هزینه‌های بالای سرمایه‌گذاری و فرهنگ‌سازی استفاده از خدمات پرداخت الکترونیک، برخی شرکت‌ها در این بخش توان رقابت با چند شرکت اول را ندارند و فعالیت آنها به حوزه‌هایی کوچک محدود می‌شود.


قائم‌مقام شرکت آسان پرداخت در پایان گفت: دلیل اصلی این مهم، ضریب نفوذ بالای چند شرکت اول در صنعت پرداخت به علت بهره‌گیری از فناوری و سرمایه‌گذاری سنگینی است که در بخش زیرساخت در حوزه پرداخت به‌ خصوص کارت‌خوان‌های فروشگاهی انجام‌ شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها