25 تير 1397 - 21:17
نماینده رییس دوره ای اتحادیه اروپا ،

ورود یک بانک ایرانی به سیستم الکترونیکی فرصت همکاری با اروپا

نماینده رییس دوره ای اتحادیه اروپا گفت:در هفته جاری یک بانک ایرانی به سیستم الکترونیکی برای همکاری وارد شده ، این شرایط فرصت هایی را برای اروپا برای همکاری ایجاد می کند.
کد خبر : ۸۸۵۰۳
اتحادیه اروپا

به گزارش خبرنگار ایبِنا، اشتفان شلتس در نشست هم اندیشی نمایندگان خارجی مقیم ایران و فعالان تجاری در خصوص فرصت های کسب و کار آتی ایران، اظهار داشت: اروپا آمادگی کامل برای همکاری در زمینه بازرگانی، ترانزیت و ایجاد درآمد دارد و ما خواهان استفاده از تجربیات ایران در این زمینه هستیم.


وی افزود: ایران می خواهد از یک کشور تجاری و مصرف کننده به یک کشور صنعتی و تولیدکننده تبدیل شود و اروپا نیز این تعهد را می دهد که از طریق آموزش ایجاد ظرفیت ها از این اقدام ایران حمایت کند.


سفیر اتریش ادامه داد: مدیریت دانش و یادگیری مشترک نقش کلیدی دارد که باید به جد دنبال شود و ما ابزارهای همکاری را در اختیار داریم که باید از آن ها استفاده کنیم.
شلتس افزود: سیستم ارزهای رمزی یکی از ظرفیت های خوبی است که فضای خود را پیدا کرده و در حال بالا آمدن از زیر زمین است. ایران نیز باید تلاش خود را برای شناخت و ورود به دنیای دیحیتال به کار بگیرد.
 رییس دوره ای اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا خواهان باز شدن کانال های مالی است زیرا به دلیل قطع صادرات به ایران حدود ۱۰ میلیارد دلار متضرر شده است.


وی افزود: در ارتباط با aftf وبرطرف کردن موانع زمان کمی تا اکتبر باقی مانده است، که باید سریعتر عمل کنیم.
وی ادامه داد: در هفته جاری یک بانک ایرانی به سیستم الکترونیکی برای همکاری وارد شده است، این شرایط فرصت هایی را برای اروپا برای همکاری با ایران  ایجاد می کند.
سفیر اتریش گفت : ایران باید مورد تشویق قرار گیرد تا استانداردهای بین المللی را اجرایی کند و بی شک تولید محلی ایران می تواند برای دو طرف برد برد باشد به شرطی که ممنوعیت واردات کالا بر طرف شود، مثل ممنوعیت ۱۴۰۰ قلم کالا.
نماینده رییس دوره ای اتحادیه اروپا گفت: فعالان اقتصادی براین اساس کار می کنند که سیاست مداران شرایط همکاری و تفاهم لازم را ایجاد کنند.


برچسب ها: بانک اروپا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر