25 تير 1397 - 21:41

انعقاد تفاهم نامه یک شرکت مهم انگلیسی و طرف ایرانی در روز گذشته

سفیر انگلیس در ایران از انعقاد تفاهم نامه بین یک شرکت مهم انگلیسی و طرف ایرانی در روز گذشته خبر داد و گفت: کسب و کار ادامه پیدا می‌کند و رو به گسترش است.
کد خبر : ۸۸۵۰۵
ایران و انگلیس

به گزارش ایبِنا، راب مکر سفیر انگلیس در ایران در نشست هم‌اندیشی نمایندگان خارجی مقیم ایران و فعالان تجاری، اظهار داشت: دولت انگلستان پشتیبانی خود را از برجام اعلام کرده و معتقدیم ایران باید حق برخورداری از مزایای این موافقتنامه را داشته باشد.


وی با بیان اینکه تا زمانی که ایران به تعهدات خود در توافق ادامه دهد و شرایط برجام را اجرا کند ما نیز از آن پشتیبانی خواهیم کرد، گفت: این پشتیبانی نباید محدود به شعارهای سیاسی شود بلکه باید اقدامات عملی انجام شود تا روابط اقتصادی برقرار شود.


مکر ادامه داد: همکاران ما در لندن و اروپا سخت کار می کنند که راه هایی را برای مقابله با این مشکلات که تحریم های آمریکا به وجود آورده پیدا کنند.


سفیر انگلیس در ایران تصریح کرد: قرارداد ها و یادداشت تفاهم هایی را بعد از خروج آمریکا از برجام داشتیم و حتی دیروز یک یادداشت تفاهم بین یک شرکت مهم انگلیسی و طرف ایرانی منعقد شد بنابراین کسب و کار ادامه پیدا می‌کند و رو به گسترش است.


 وی خاطرنشان کرد: وظیفه ماست که این اعتماد جامعه بخش خصوصی ایران و بخش خصوصی خود را حفظ کنیم.


مکر تاکید کرد: نگرانی‌هایی درباره همکاری‌های بانکی در زمینه FATF وجود دارد، ما می‌خواهیم همکاری با ایران ادامه داشته باشد و اطمینان حاصل کنیم که این همکاری‌ها را به صورت موفق پیش ببریم و با این همکاری‌ها امیدواریم روابط تجاری و اقتصادی ایران و اروپا رو به گسترش باشد.


برچسب ها: بانک انگلیس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها