30 تير 1397 - 11:13

تاکید دکتر صباغی بر ارائه خدمات از درگاه‌های الکترونیکی پست بانک

عضو هیات مدیره پست بانک ایران گفت: درگاه‌های الکترونیکی از بهترین ابزار تحقق اهداف درآمدی بانک بوده و استفاده مطلوب از این ابزار باید همواره در اولویت برنامه‌های شعب باشد.
کد خبر : ۸۸۶۸۳
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، وی در هشتمین جلسه هم‌اندیشی بررسی عملکرد شعب این بانک تصریح کرد: پرداخت تسهیلات اشتغالزائی ازمحل منابع صندوق توسعه ملی یک فرصت طلائی برای شعب است و عملکرد موفق شعب در این حوزه موجب ارتقاء برند بانک و تحقق اهداف درآمدی و جذب مشتریان کلان می‌شود.


صباغی ضمن تجلیل از عملکرد کارکنان بانک گفت: عملکرد صحیح شعب یکی از عوامل تربیت مدیران خلاق و توانمند است و رؤسای شعب باید زمینه بروز خلاقیت و شکوفائی استعدادهای کارکنان را فراهم نمایند.


همچینن کریمی مدیر امورشعب و بازاریابی در این مراسم با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نحوه ارزیابی عملکرد شعب تصریح‌کرد: برای دقیق‌تر شدن ارزیابی‌ها، شفاف‌سازی و تفکیک دقیق درآمدها و هزینه‌های شعب در نرم‌افزارهای بانک به‌زودی محقق می‌شود.


وی اهتمام مستمر رؤسا و کارکنان شعب برای تحقق اهداف درآمدی شعب را ضروری دانست و افزود: برای جذب و حفظ مشتریان باید رئیس و کارکنان شعبه، فضائی صمیمی و احساس کرامت شخصیت را برای مشتریان فراهم کنند .


علیرضا پورحسین؛ رییس اداره‌کل امور شعب و مناطق آزاد نیز در این مراسم گفت: واحدهای اجرائی پست بانک ایران از نظر دانش و تجربه بانکی به رشد خوبی رسیده و برای بهره گیری از این نیروها باید برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.


وی افزود: نیروی انسانی شعب بانک نیروهای تحصیل‌کرده و خلاق هستند و حمایت بیشتر واحدهای ستادی موجب تحقق سریع‌تر اهداف موردنظر بانک در شعب می شود.


گفتنی است، این جلسه با حضور ۳۰ نفر از رؤسای شعب درجه سه بانک در قالب ۵ کارگروه برگزار و در کارگروه‌ها نیز وضعیت موجود شعب از لحاظ شاخص‌های هدف سپرده‌ای، مصارف به منابع، مطالبات، ضمانتنامه‌ها، درگاه‌های الکترونیک و... بررسی و راهکارهای لازم ارائه شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر