با صدور اطلاعیه بورس کالا اعلام شد :

ممنوعیت تازه در بازار قراردادهای آتی سکه طلا

بورس کالا اعلام کرد : از روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه ۹۷ تا اطلاع بعدی اخذ موقعیت تعهدی خرید و فروش فزاینده در قراردادهای آتی سکه طلا برای فعالان بازار ممنوع شد.
کد خبر : ۸۸۷۱۳
سکه

به گزارش ایبِنا، مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالا اعلام کرد : تا اطلاع ثانوی اخذ موقعیت تعهدی خرید  و فروش فزاینده در قراردادهای آتی سکه طلا برای فعالان بازار مقدور نیست.


در اطلاعیه بورس کالا آمده است: به اطلاع کلیه فعالان قراردادهای مشتقه می رساند، مطابق مورد ۲ از بند «ب» ماده الحاقی دستورالعمل اجرایی معاملات قراردادهای آتی در شرکت بورس کالا، از فردا یکشنبه ۳۱ تیر ماه تا اطلاع ثانوی اخذ موقعیت تعهدی خرید و فروش فزاینده در قراردادهای آتی سکه طلا برای فعالان بازار ممنوع شده است.


سقف جدید مجاز موقعیت های تعهدی بازخرید


همچنین سقف مجاز موقعیت های تعهدی بازخرید کلیه مشتریان به ۴۰ موقعیت در هر نماد و محدود به ۸۰ موقعیت در همه نمادهای معاملاتی کاهش می یابد.


افزون بر این، کلیه مشتریان قراردادهای آتی سکه تا ساعت ۱۶ جلسه معاملاتی روز دوشنبه اول مرداد ماه ۹۷ فرصت دارند تا موقعیت های مازاد خود را مسدود کنند و در غیر این صورت کارگزاران باید موقعیت های تعهدی مازاد مشتریان خود را در این زمان تعیین شده ببندند.


متن اطلاعیه بورس کالا



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر