31 تير 1397 - 09:24
عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران:

ارتقادانش مالی برای اعتبارسنجی مشتریان ازضرورتهای شبکه بانکی است

عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ درجمع مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات بانک درسطح کشور گفت: ارتقاء سطح دانش‌مالی کارشناسان برای اعتبارسنجی مشتریان از ضرورت‌های شبکه‌بانکی است.
کد خبر : ۸۸۷۳۰
پست بانک

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران،  مهندس فلاح‌فر در ادامه با اشاره به اهمیت نرم‌افزار ویژه پیگیری وصول مطالبات و تأکید بر بازخوانی بخشنامه‌های اعتباری، افزود: نظارت و پیگیری پرونده‌های اعتباری از مرحله پرداخت تا وصول باید مستمر باشد و این نرم‌افزار موجب نظم دهی و شفافیت پیگیری وصول مطالبات می شود.


فلاح‌فر، نرم‌افزار وصول مطالبات را نمونه ای از نقش فناوری در کارآفرینی دانست و تصریح کرد: کارآفرینان افرادی هستند که با کمترین امکانات ایده‌ای را عملی می‌کنند و در این راستا پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه فناوری اطلاعات باید به نحو موثری ایفای نقش کند.


عضو هیأت مدیره درپایان ضمن تشریح فرآیند وصول مطالبات و تبیین علل و برخی از کاستی‌های موجود، رهنمودهای لازم را به مدیران و کارشناسان حوزه اعتباری و وصول مطالبات ارائه و آنان نیز به تبادل تجربه‌های خود پرداختند.


گفتنی است، اداره‌کل پیگیری وصول مطالبات با توجه به راه‌اندازی نرم‌افزار پیگیری وصول مطالبات و همچنین بازخوانی بخشنامه‌های ارسالی اقدام به برگزاری سه دوره آموزشی ویژه کارشناسان اعتباری مدیریت‌های شعب استان‌ها، مناطق سه گانه تهران و ستادی نمود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر