31 تير 1397 - 11:09

تولید و اشتغال محور تسهیلات دهی بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست های دولت، حمایت ویژه از بخش های تولیدی و اشتغال کشور را محور تسهیلات دهی خود در سه ماه ابتدای سال جاری قرار داده است.
کد خبر : ۸۸۷۴۸
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبنا به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در سه ماه ابتدای امسال، بخش های تولیدی سهم قابل توجهی از مجموع تسهیلات پرداختی این بانک را به خود اختصاص دادند به طوری که در مدت مذکور ۲۲ هزار و ۳۱۵ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال در ۱۵ هزار و ۹۸۶ فقره پرداخت شده است.


همچنین دو هزار و ۵۷۴ فقره تسهیلات سرمایه ثابت به بخش های تولیدی اعم از صنعت و معدن، کشاورزی و... پرداخت شده که ارزش ریالی آن به چهار هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال می رسد.


بانک ملی ایران در راستای حمایت از بازار اشتغال در مدت مذکور، تعداد شش هزار و ۳۱۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه خوداشتغالی و مشاغل خانگی با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان های حمایتی به ارزش ۹۰۱ میلیارد ریال پرداخت کرده است.


بخش بازرگانی نیز ۲۷ هزار و ۴۲ فقره تسهیلات به ارزش ۱۴ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال در حمایت از کسب و کار و رونق بازار و بخش بخش خدمات ۲۸۶ هزار و ۱۲۲ فقره تسهیلات به ارزش ۱۱۶ هزار و ۹۵۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده اند. سهم تسهیلات صادراتی از مجموع تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران نیز به یک هزار و ۴۰۹ میلیارد ریال در ۱۴۹ فقره می رسد.


در مدت مذکور، ۱۴۸ هزار و ۴۰۱ فقره تسهیلات رفع نیازهای اساسی خانوار در قالب فروش اقساطی، جعاله و مرابحه به ارزش ۳۸ هزار و ۳۱۴ میلیارد ریال و همچنین ۵۹ هزار و ۳۴۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش نه هزار و ۲۲۲ میلیارد تخصیص داده شده است. تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به نیازمندان بدون احتساب ازدواج و اشتغال نیز طی این مدت به ۱۳ هزار و ۸۶۵ فقره به ارزش ۵۱۱ میلیارد ریال می رسد.


بانک ملی ایران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از کالای ایرانی، تعداد ۱۳ هزار و ۲۹۲ فقره تسهیلات فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی به ارزش یک هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال پرداخت کرده است.


برچسب ها: تسهیلات بانک ملی
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر