31 تير 1397 - 14:36

موافقت سازمان بورس با افزایش سرمایه شرکت خدمات انفورماتیک

سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی شرکت خدمات انفورماتیک را صادر کرد.
کد خبر : ۸۸۷۶۷
شرکت خدمات انفورماتیک

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت خدمات انفورماتیک که با نماد "رانفور" و سرمایه ۲۸۰ میلیارد تومانی در بازار اول معاملات بورس فعال است با اخذ مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی از سازمان بورس، سرمایه فعلی خود را به ۸۴۰ میلیارد تومان می‌رساند.


بر اساس این گزارش، افزایش سرمایه شرکت خدمات انفورماتیک از محل سود انباشته به‌ منظور اجرای طرح توسعه مراکز داده این شرکت که در تاریخ ۲۲ شهریورماه سال ۹۷ به تصویب هیات‌ مدیره رسیده، است.


افزون بر این، سازمان بورس با افزایش سرمایه این شرکت از طریق انتشار ۵,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهام جدید به ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ ریال و مبلغ ۵۶۰ میلیارد تومان از محل سود انباشته برای اجرای ابر مرکز داده سیستم بانکی و مالی کشوری موافقت کرده است.


بر اساس ضوابط سازمان بورس، انجام این افزایش سرمایه، حداکثر تا ۶۰ روز بعداز ۲۴ تیرماه امکان‌پذیر خواهد بود و عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان است.


آخرین اطلاعات مالی


این گزارش می‌افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت خدمات انفورماتیک که با نماد «رانفور» در بازار اول بورس فعال است باز و هیچ گره معاملاتی برای خرید و فروش سهام آن وجود ندارد.همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می‌دهد «P/E» سهام این شرکت ۱۰.۹۲ مرتبه و «EPS» آن نیز ۲۵۲۸ ریال در آخرین صورت‌های مالی درج‌شده است


سهامداران عمده


بر اساس گزارش ایبِنا، سه سهامدار عمده شرکت خدمات انفورماتیک(سهامی عام)، شامل شرکت ملی انفورماتیک بخش یک با ۳۲.۱۰ درصد، شرکت ملی انفورماتیک(سهامی خاص) با ۳۱.۷۳ درصد، شرکت ملی انفورماتیک بخش دو  با ۳۱.۵۰ درصد است..


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر