01 مرداد 1397 - 16:34

اعلام ساعت کاری بانک‌ها از سوی استانداری تهران

استانداری تهران طی بخشنامه ای ساعت کار بانک ها را به آنها ابلاغ کرد.
کد خبر : ۸۸۸۳۸
ساعت کار بانک ها

به گزارش خبرنگار ایبِنا، براساس بخشنامه هیات وزیران، ابلاغی به بانک ها و موسسات مالی مستقر در تهران، ساعت آغاز و پایان کار کارکنان با توجه به تداوم شرایط جوی و ضرورت مدیریت مصرف انرژی، از تاریخ یکم مردادماه ۱۳۹۷، ۱۳۹۷ شروع ساعت کار تمامی دستگاه های مستقر در استان، به استثنای مراکز خدمات رسانه از ساعت ۰۶:۳۰ تعیین می شود.


بدیهی است، در این بازه زمانی، کاهش مصرف انرژی، تنظیم دمای سیستم های سرمایشی برای حداقل مصرف انرژی و خاموشی آنها از ساعت ۱۳ مورد تایید است در ضمن حُسن انجام امور بر عهده بالاترین مقام دستگاه بوده و از طریق مبادی ذیربط کنترل و نظارت خواهد شد.



همچنین کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی نیز طی نامه ای پیرو نامه استانداری تهران و به منظور ایجاد هماهنگی بین اعضا کانون، شروع ساعات کار بانک ها و مؤسسات اعتباری خصوصی ۰۶:۳۰ بامداد است و پذیرش مشتریان از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد شد.


مدیریت بانک ها و مؤسسات اعتباری عضو می توانند ساعات پایان کار واحدهای تابعه خود را در ایام هفته و روزهای پنجشنبه در مرداد ماه سال جاری منتهی به تاریخ ۱۹ مردادماه ۹۷ به نحوی تعیین کنند که استفاده از دستگاه های برودتی در ساعت ۱۳ پایان گرفته و سایر مصارف الکتریکی به حداقل ممکن انجام شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها