01 مرداد 1397 - 18:11

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر توسعه خدمات نوین بانکی تاکید کرد

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: توسعه خدمات نوین بانکی زمینه کاهش هزینه ها و مدیریت زمان را فراهم می کند.
کد خبر : ۸۸۸۴۵
بانک ملی ایران در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا و به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در جریان بازدید و افتتاح ساختمان جدید شعبه پارسا بر اهمیت استفاده از خدمات نوین در فعالیت های بانکی تاکید و اظهارکرد: اکنون بیش از ۶۰ درصد از عملیات بانکی مشتریان در شعب توسط خدمات نوین و دستگاه های الکترونیکی بانکی انجام می شود.


وی اضافه کرد: با بسترسازی و گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، میزان حضور مشتریان در شعب کاهش می یابد و این امر موجب می شود تا همکاران بتوانند مشاوره های مالی بهتری به مشتریان ارایه کنند.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران توسعه بانکداری الکترونیک و تشویق مشتریان به استفاده از خدمات نوین بانکی و کاهش زمان انتظار مشتریان برای دریافت بهترین نوع خدمات را اولویت اصلی همکاران شعب برشمرد.


وی هم اندیشی و هم فکری همکاران در ستاد و ادارات کل با همکاران واحد های صف را مهمترین راه موفقیت در تمامی شاخص ها برای شعب دانست.


خاتونی در ادامه گفت: نوسازی شعب در کنار بهره‌مندی از نیروهای انسانی مجرب و ارائه جدیدترین خدمات بانکی جزء اهداف اصلی بانک ملی ایران است.


وی خاطر نشان کرد: برای ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و سپرده گذاران باید در کنار تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، مشتری‌مداری در رأس فعالیت همکاران قرار گیرد.


عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در راس هیاتی از شعب پل رومی، نیاوران، آفریقا، ممتاز ملی، آناهیتا و پارسا نیز بازدید و از نزدیک با همکاران دیدار وگفت و گوکرد.


در این دیدار نیز محمد رضا صدری ضمن ارایه گزارشی از عملکرد اداره امور شعب شمال تهران، استفاده از خرد جمعی و کارگروهی را مهم ترین عامل موفقیت همکاران بانکی در فضای رقابتی دانست.


برچسب ها: بانک ملی فن آوری
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر