03 مرداد 1397 - 10:59

رییس و اعضای اتاق تهران از شرکت سیناژن بازدید کردند

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق تهران به همراه تعدادی از اعضای هیات رییسه و هیات نمایندگان این اتاق از شرکت دارویی سیناژن بازدید کردند
کد خبر : ۸۸۹۲۸
اتاق بازرگانی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هاله حامدی فر مدیرعامل شرکت دارویی سیناژن صبح امروز (چهارشنبه) و در جریان بازدید رییس و اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران از این شرکت اعلام کرد: هدف گذاری ما برای افزایش صادرات محصولات مان در سال ٩٧، ٣٥ درصد است.


وی ادامه داد: سیناژن در سال ٩٤، ١٢ میلیون دلار، در سال ٩٥، ٢٤ میلیون دلار و در سال گذشته ٤٦ میلیون دلار صادرات داشته ایم. مدیرعامل شرکت دارویی سیناژن اعلام کرد: یکی از داروهای تولیدی ما که برای بیماران شیمی درمانی استفاده می شود، ٦٥٠ هزار تومان است در حالی که این رقم برای داروی مشابه خارجی دست کم ٢ برابر است.


حامدی فر در عین حال خاطرنشان کرد که بیمار تنها ١٠ درصد این هزینه را برای دارو پرداخت می کند و ٩٠ درصد باقی مانده توسط شرکت بیمه پرداخت می شود. وی ادامه داد: اگر مواد اولیه تولید دارو در داخل تولید شود، ارزش افزوده تولید دارو در داخل بیش از ٦٠ درصد خواهد بود.این شرکت ١٦ هزار متر مربع فضای کاری در شهرک صنعتی سیمین دشت داشته که ٥ هزار و ٨٠٠ متر مربع آن فضای تمیز برای تولید و نگهداری دارو است. این شرکت همچنین سایتی در حال ساخت به مساحت ١٩ هزار متر مربع دارد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر