06 مرداد 1397 - 13:11

قیمت سکه از ۳.۵ میلیون تومان گذشت

قیمت سکه بهار آزادی امروز در بازار تهران افزایش یافت و از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد.
کد خبر : ۸۹۰۵۶
ارز و سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز شنبه ششم مردادماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۹۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته با رقم ۳ میلیون و ۵۲۶ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته به ارزش ۳ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان داد و ستد شد.


از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۵۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۷۴۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان رشد در مدت مشابه به ارزش ۸۷۳ هزار تومان معامله شد.


بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته ۴۶۱ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۶ هزار و ۳۱۰ تومانی به ارزش ۲۷۷ هزار تومان فروخته شد.


با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا با ۸ تومان افزایش نسبت به پنج شنبه گذشته ۴ هزار و ۴۰۳ تومان قیمت خورد. هر یورو با ۲۲ تومان افت ۵ هزار و ۱۳۴ تومان و هر پوند نیز با ۳۲ تومان افزایش ۵ هزار و ۷۶۹ تومان ارزش‌گذاری شد.



برچسب ها: سکه طلا
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر