06 مرداد 1397 - 16:40

رونمایی بانک تجارت از سامانه "بازرس"

بانک تجارت با هدف تسهیل و تسریع رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان ازسامانه بازرس رونمایی کرد.
کد خبر : ۸۹۰۷۶
بانک تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در مراسمی با حضور کی لانی معاون مدیر عامل این بانک، روسای ادارات و کارشناسان مدیریت امور بازرسی بانک و مسئولین و کارشناسان اداره رسیدگی به تقاضاها و شکایات بانک مرکزی جمهوری اسلامی سامانه بازرس رسما بهره برداری شد.


معاون مدیر عامل بانک تجارت در این مراسم با اشاره به حساسیت و تاکید بانک مرکزی در حوزه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات گفت : بر اساس استاندارد تعریف شده ای که طی ممیزی انجام شده توسط شرکت TUV NORD در سال ۹۵ انجام شد بانک تجارت نسبت به طراحی و پیاده سازی سامانه بازرس اقدام کرد .از آنجا که شکایات همواره فرصتی برای بهبود و اصلاح امور به شمار می رود در  بانک تجارت سعی شده عملکرد مناسبی در این حوزه ارائه شود. وی افزود: سامانه متمرکز رسیدگی به درخواستها و شکایات مشتریان (بازرس) در راستای انطباق کامل با استاندارد ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ در زمینه رسیدگی به شکایات مشتریان طراحی شده و دسترسی اینترنتی آن در پایگاه رسمی اطلاع رسانی بانک(سامانه رسیدگی به شکایات) فعال و در اختیار مشتریان قرار گرفته است.


کی لانی با بیان این نکته که سامانه بازرس از نظر امکانات ، نحوه عملکرد و اطلاع رسانی به مشتریان در سیستم بانکی منحصر به فرد است افزود: سامانه بازرس این امکان را برای مشتریان بانک تجارت فراهم کرده تا از طریق درگاههای ارتباطی متعدد شامل، درگاه اینترنتی به نشانی http://bazresi.tejaratbank.ir ،سامانه پیامکی با شماره ۱۰۰۰۸۴۸۵، تلفن گویا و نمابر باشماره های ۸۸۸۹۵۸۵۱-۸۸۹۰۰۱۵۶- ۸۸۸۹۸۱۰-۸۸۸۹۸۸۱۱ وپست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی sh.basresi@tejaratbank.ir درخواستها و شکایات خود را مطرح نموده و پیگیری نمایند.


معاون مدیر عامل بانک تجارت با اشاره به متمرکز بودن سامانه بازرس یاد آور شد: مشتریان بانک تجارت در سراسر ایران می توانند پس از ثبت درخواست یا شکایت خود از طریق هر یک از درگاههای اشاره شده ، شماره پیگیری منحصر به فرد ۸ رقمی را بصورت آنلاین و حداکثر ظرف چند ثانیه بوسیله پیامک، ایمیل ، اعلام تلفنی یا اینترنت( با توجه به درگاه انتخابی مشتری برای ثبت درخواست) دریافت کرده و صرف نظر از درگاه ثبت درخواست و با استفاده از کد ۸ رقمی مذکور نسبت به پیگیری درخواست خود از طریق هر یک از درگاههای فوق اقدام کنند.


همچنین اطلاع رسانی لازم در خصوص مراحل مختلف رسیدگی به درخواست مشتری به صورت خودکار و از طریق پیامک و پست الکترونیکی (در صورت درج صحیح اطلاعات توسط مشتری) انجام می گیرد. این سامانه به دلیل عدم دخالت کاربران بانکی در مرحله ثبت درخواست و دسترسی واحد های بازرسی سراسر کشور به آن تاثیر قابل ملاحظه ای در تسریع فرآیند رسیدگی ها و در نهایت پاسخگویی مناسب به مشتریان بانک خواهد داشت.


مشتریان بانک تجارت علاوه بر سامانه بازرس کماکان می توانند درخواست یا شکایت خود را از روش های غیر مکانیزه (مراجعه حضوری، ارسال رایگان فرم های تعبیه شده در شعب از طریق پست، نامه کتبی و ...) طرح و پیگیری نمایند.


ارسال‌ نظر
غلامرضا ربیع مقدم
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵
۰
با سلام -بنده بشدت از اهمال کاری و بی توجهی مسئول شعبه بانک تجارت شعبه دیلمان در تهران ناراحت وآن را مغایر با شعارهای بانک تجارت در ارایه خدمات به مشتریانش میدانم بعلت اینکه مدت ۳ماه است جساب بنده را بعد از رفع سوئ هنوز مسدود و آزاد ننموده ومراکه بازنشسته هستم بادردسر و مشکلات مواجهه نموده و وام بازنشستگی ام را نمیتوانم دریافت کنم -رسیدگی کنید ممنون
محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲
۰
بنده. واس وام ازدواج دخترم به بانم تجارت نزدیک مخل زندکیم درتهرانپارس خیابات زهدی حشنواره مراجعه کردم اقایی وام ازدواج به ایشان مربوطه. مراجه کردم اول بدون مقدمه گفتش اینجا خیلی شلوغه برو فلکه دوم ثبت نام کن گفتم نزدیک خونم هستش مدارک نشونش دادم گفت برو دوتا ضامن بیار برگه که کافینت گرفته بودم نشون دادم گفتم اینجا زده یه دونه ضامن سروصداکردگفت چرابامن بحث میکنی برو ضامن کارمند بیارمدارک ضامن نشونش دادم گفتم همه چی که لازم بود اوردم مدارک دید کارمندشهرداری قبول نیس شخصیه گفتم شهرداری جای دولتی هستش گفتش استخدامی نیس مدارک استخدام نشون دادم گفت قبول نیس گفتم همین اقا همین بانک چندماه پیش ضامن وام ازدواج شده گفت قانون عوض شده اومدم باهزاربدبختی کارمند استخدامی شرکت نفت بردم بازم قبول نکرد حالا موندم چطوری واس دخترم جهاز بگیرم چند وقط دیگه عروسیشه خودمم مستجرم شوهرم کارگره
فیلم و پخش زنده
بیشتر