07 مرداد 1397 - 12:29

امکان خرید بیمه نامه، بلیت هواپیما و قطار با اپلیکیشن

شرکت کارت اعتباری ایران کیش از پرداخت مبتنی بر Qr کد و همچنین امکان خرید بیمه نامه و بلیت هواپیما و قطار در اپلیکیشن پات رونمایی کرد.
کد خبر : ۸۹۱۲۳
هواپیما

به گزارش خبرنگار ایبنا، شرکت کارت اعتباری ایران کیش در حاشیه بیست و چهارمین همایش الکامپ در نشستی خبری با حضور پیمان طبری- معاون فناوری اطلاعات، فرهاد وکیلیان- معاون توسعه بازار و شهره آقا بابایی- مدیر پروژه پات از چهار راهکار جدید پرداخت در این شرکت رونمایی شد.


طبری در خصوص پرداخت مبتنی بر QR کد گفت: این امکان به منظور تسهیل عملیات پرداخت در این شرکت پیاده سازی شده و تفاوت آن با دیگر شرکت ها در این است که کد QR برای تمام پذیرندگان ایران کیش تعریف شده است و کاربران اپلیکیشن پات می توانند عملیات پرداخت از این طریق را راحتی انجام دهند.


وی تصریح کرد: پرداخت به صورت QR کد کمک خوبی برای مشتریان به منظور حذف فیزیک کارت است همچنین در این مدل از پرداخت به هنگام خرید از کارت خوان های فروشگاهی همزمان با اتمام خرید رسید آن از پوزهای مرکز خرید ارائه می شود و با الزامات شاپرک مبنی بر الزام رسید همخوانی دارد.


وکیلیان نیز در این مراسم از امکان خرید بلیت قطار به صورت مستقیم از شرکت رجاء در اپلیکیشن پات خبرداد. وی با اشاره به افزودن امکان دیگر در اپلیکیشن پات مبنی بر خرید بلیط هواپیما با کمترین واسطه گفت: امیدواریم این دو امکان نقش موثری در کاهش هزینه کاربران در خرید بدون واسطه و کمترین واسط در خرید بلیط قطار و هواپیما داشته باشد.


وی همچنین به امکان خرید هر نوع بیمه نامه که نیاز به مراجعه حضوری ندارد در اپلیکیشن پات خبر داد و اظهار داشت: این امکان از یک ماه پیش بر روی اپلیکیشن پات راه اندازی شده است.


برچسب ها: پرداخت ایران کیش
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر