09 مرداد 1397 - 10:49

افزایش صادرات نرم افزار و اپلیکیشن های موبایلی

تفاهم نامه «ابزار پرداخت و تسویه جدید» به ابزارهای پرداخت الکترونیک- در پلتفرم سککوک- اضافه می شود.
کد خبر : ۸۹۲۱۳
 دامغانیان

به گزارش خبرنگارایبِنا، با امضای تفاهم نامه میان شرکت توسن، متولی سامانه ملی سککوک با مجموعه مبین وان، ابزارهای پرداخت الکترونیک گسترش می یابد. در این تفاهم نامه زیر ساختی ایجاد می شود که صادرات نرم افزار و انجام پرداخت های خرد برای مسافران خارجی در مناطق آزاد کشور، توسعه می یابد.


بنابه همین گزارش، این امکان بر روی سامانه ملی سککوک -که با مشارکت مبین وان صورت خواهد گرفت- ابزاری است برای تکمیل سایر ابزارهای پرداخت در پلتفرم سککوک و همچنین حوزه خدمات، مبتنی بر نرم افزار. در همین رابطه، حمید نصیری نایب رئیس هیأت مدیره شرکت مبین وان -در حاشیه امضای این تفاهم نامه- گفت: ما بر مبنای امضای این تفاهمنامه از سامانه ملی سککوک برای بازاریابی و فروش اپلیکیشن های موبایلی، نرم افزارها، آپ ها و گیم ها و آنچه که صادرات محتوای دیجیتال محسوب می شود؛ بهره خواهیم جست.


فردوس باقری نیز، از دست اندرکاران سامانه ملی سککوک در حاشیه امضای این تفاهمنامه به خبرنگار ما اعلام کرد:ما پیش بینی می کنیم که برای بازاریابی و فروش بتوانیم تا انتهای سال جاری، تا ۵۰ نرم افزار را تجهیز کنیم و از طریق پلتفرم سککوک این سرویس را به مراکز نوآوری، شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها، ارایه دهیم و سبب ظرفیت توسعه صادرات آنها را فراهم سازیم.


گفتنی است در بودجه سالانه کشور در زمینه صادرات و حمایت از بنگاه های کوچک، تسهیلات و وام هایی با سود کم در نظر گرفته شده است که جدای از تقویت شرکت های دانش بنیان، زمینه های استراتژی توسعه صادراتی کشور- در خصوص استارت آپ ها و فروش نرم افزارها – را، فراهم می سازد و توسعه نیز، خواهد داد.


برچسب ها: صادرات اپلیکیشن
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها