09 مرداد 1397 - 15:21
توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت می گیرد؛

ساخت مدرسه برای دانش آموزان منطقه محروم در سیستان و بلوچستان

بانک قرض الحسنه مهر ایران با امضای سند همکاری میان چند نهاد استان سیستان و بلوچستان، به ساخت مدرسه برای دانش آموزان منطقه محروم این استان اقدام کرد.
کد خبر : ۸۹۲۵۷
بانک قرض الحسنه مهر ایران

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، این مدرسه در روستای کهنانیکش بخش دشتیاری شهرستان چابهار که حدود ۸۰۰ کیلومتر با مرکز استان فاصله داشته و منطقه ای کاملاً محروم است ساخته می شود که در حال حاضر دانش آموزان این روستا در فضای باز و روی زمین خاکی تحصیل می کنند.


مدرسه روستای کهنانیکش دارای ۴ کلاس است و با توجه به اهداف و برنامه های بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق عدالت تحصیلی به ویژه در مناطق محروم کشور به «مهرایران» نامگذاری شده است.


بانک قرض الحسنه مهر ایران پیش از این نیز به ساخت۴ مدرسه در شهرستان های زلزله زده استان کرمانشاه مبادرت نموده که هزینه یکی از این مدارس توسط کارکنان بانک تامین و اهدا شده است.


توزیع ۳۳ هزار بسته آموزشی و بهداشتی شامل ۳۰۰ هزار قلم وسایل متنوع میان دانش آموزان مناطق محروم کشور به خصوص در بخش های روستایی و عشایری باهدف ایجاد شرایط مناسب تحصیلی برای کودکان و نوجوانان، از دیگر اقدامات موثر بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای توجه به امر آموزش و پرورش است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر