12 مرداد 1397 - 09:49
در چهار ماه گذشته انجام شد؛

افزایش سرمایه ۲۷ هزار میلیارد ریالی در بورس

بیش از ۲۷ هزار و ۷۹۹ میلیارد ریال افزایش سرمایه در چهار ماه نخست امسال در بورس اوراق بهادار انجام شده است.
کد خبر : ۸۹۳۵۳
تالار شیشه‌ای در یک روز کاری

به گزارش ایبِنا، در تیرماه امسال ۱۴ هزار و ۲۰۶ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۱ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۷۷۸ میلیون ریال از طریق جایزه و ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.


این در حالی این که در آخرین ماه بهار امسال ۴۸۵ میلیارد ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۷۰ میلیارد ریال از طریق جایزه و ۴۱۵ میلیارد ریال از طریق حق تقدم بوده است.


در اردیبهشت ماه امسال ۳ هزار و ۱۳۹ میلیارد و ۳۴۹ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۴۰۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از طریق جایزه و ۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


همچنین در نخستین ماه نخستین فصل امسال ۹ هزار و ۹۶۸ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان یک هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال از طریق جایزه و ۷ هزار و ۹۹۷ میلیارد و ۲۳۸ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


این در حالی است که از ابتدای امسال تا پایان تیرماه، بالغ بر ۲۷ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۴ هزار و ۳۵۶ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال از طریق جایزه و ۱۳ هزار و ۴۴۲ میلیارد و ۸۸۷ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


گفتنی است، در سال گذشته در مجموع بالغ بر ۱۰۹ هزار و ۲۶۳ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال افزایش سرمایه در بورس اوراق بهادار انجام شده که از این میزان ۱۷ هزار و ۲۸۰ میلیارد و ۷۲۷ میلیون ریال از طریق جایزه و ۹۱ هزار و ۹۸۲ میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال از طریق حق تقدم بوده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر