15 مرداد 1397 - 15:41

نشست تخصصی ارزیابی و مدیریت عملکرد بانک دی برگزار شد

نشست تخصصی ارزیابی و مدیریت عملکرد بانک دی با حضور محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک برگزار شد.
کد خبر : ۸۹۵۳۰
نشست تخصصی ارزیابی و مدیریت عملکرد بانک دی برگزار شد
به گزارش ایبِنا به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، در این نشست که با حضور مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی، آذر محصصی، مدیر کل طرح و توسعه ،احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت، اسدالله گنجعلی، مشاور معاونت سرمایه انسانی و روسای ادارات ستادی برگزار شد محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی به تشریح شرایط بانک و اهمیت مدیریت عملکرد کارکنان پرداخت.


قربانی ضمن قدردانی از اقدام ارزشمند معاونت سرمایه انسانی برای برگزاری این نشست تخصصی، از  مدیران بانک دی به عنوان سربازان خط مقدم نظام اقتصادی یاد کرد و گفت: مدیران بانک با اتحاد، همدلی، عملکرد مسئولانه و ایجاد انگیزه در کارکنان باید بتوانند نقش راهبری خود را در بانک ارزش آفرین دی ایفا نمایند.


مدیرعامل بانک دی با بیان این که ارزیابی عملکرد، میزان اثربخشی فعالیت کارکنان را نمایان می سازد افزود: به وسیله‌ ارزیابی عملکرد صحیح و اصولی می‌توان ظرفیت ها، مهارت ها و تخصص های عملی کارکنان را مشخص کرد و به نقاط ضعف آنان پی برد و متناسب با آن،  برنامه‌هایی برای آموزش و بهبود توانایی‌هادر نظر گرفت.


قربانی با یادآوری این که مهم ترین پشتوانه بانک دی سرمایه انسانی جوان،متخصص و با انگیزه است گفت: با بهره گیری از نتایج ارزیابی عملکرد، امکان به کارگیری بهینه کارکنان ایجاد می‌شود و این امر در نهایت موجب افزایش بهره‌وری و سوددهی سازمان خواهد شد.


وی همچنین با اشاره به تحریم های ظالمانه که همواره در سال های متمادی ، نظام اقتصاد ایران را تحت تاثیر قرار داده است افزود: نظام بانکی تنها واحدی است که وظیفه تامین مالی کشور را در کنار دولت بر عهده دارد و بانک ها در شرایط کنونی نیز باید با اتخاذ سیاست های واقع گرایانه  نقشی حمایت گر در بهبود شرایط اقتصادی کشور ایفا کنند.
مدیرعامل بانک دی تقویت ارتباط موثر میان ستاد و شعب و مدیران و کارکنان را عامل مهمی در هم افزایی و افزایش میزان بهره وری دانست و گفت:  شایسته سالاری  و جوان گرایی  از جمله سیاست های مورد نظر بانک دی در تامین  و ارتقای رتبه نیروی انسانی است چرا که آینده این بانک متعلق به نیروهای جوان و با انگیزه ای است که با پشتکار و خلاقیت ، مسیر تعالی آن را هموار می سازند.


مجتبی حیدری، معاون سرمایه انسانی در نشست تخصصی ارزیابی و مدیریت عملکرد بانک دی با تاکید به ضرورت برنامه محور بودن یک سازمان، هدف از برگزاری این نشست را در راستای بهبود عملکرد و دستیابی به پیشرفت بانک عنوان کرد.


حیدری با بیان این که در عصر کنونی، تحولات شگرف دانش مدیریت، وجود نظام مدیریت عملکرد را اجتناب ناپذیر کرده است و فقدان آن در ابعاد مختلف سازمان اعم از استفاده از منابع و امکانات، کارکنان، اهداف و استراتژی‌ها، یکی از نشانه های ضعف سازمان قلمداد می‌شود ، گفت: هر سازمان به منظور آگاهی از میزان مطلوبیت و کیفیت فعالیت‌های خود به ویژه در محیط‌های پیچیده ، نیاز مبرم به نظام مدیریت عملکرد دارد.


وی افزود: طراحی و اجرای مدیریت عملکرد در سازمان موجب شناسایی بخشی از مسائل و مشکلات سازمان شده و می تواند برای حل آنها راهکارهای عملی ارائه دهد. در ادامه این نشست تخصصی، روسای ادارات با طرح مسائل و بررسی موضوعات اداره متبوع خود به بیان دیدگاه ها و هم اندیشی پرداختند.


گفتنی است در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی  مدیریت عملکرد با محورهای ارائه راهکارهای حوزه سرمایه انسانی با استفاده از تغییر فرهنگ، بهبود عملکرد و مشارکت کارکنان، ارائه مفاهیم و مدل مدیریت عملکرد و اهمیت استقرار آن در بانک  با حضور روسای ادارات برگزار شد.

برچسب ها: بانک دی مدیریت
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر