16 مرداد 1397 - 10:35

آغاز دور دوم تحویل سکه‌های پیش‌فروشی از فردا

دور دوم تحویل سکه‌های پیش فروش شده از فردا ۱۷ مرداد آغاز می‌شود.
کد خبر : ۸۹۵۵۶
سکه

به گزارش ایبِنا، در مجموع ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار سکه تمام بهار آزادی در این دوره پیش فروش شده که تحویل داده می‌شود. سکه‌ها به بانک ملی تحویل شده و تمام شعب منتخب بانک ملی از صبح روز چهارشنبه آماده تحویل سکه‌های پیش فروش شده هستند. دریافت کنندگان سکه های پیش فروش شده با داشتن کارت شناسایی و رسید خرید می توانند سکه های خود راتحویل بگیرند.
کسانی که شش ماه پیش هفدهم اسفند ۹۶ ثبت نام کرده اند فردا موعد تحویل سکه هایشان است و ترتیب این روند برای افراد ثبت نام کننده در تاریخ های دیگر ادامه دارد. این سکه ها به قیمت یک میلیون تومان پیش فروش شده است. دور قبل تحویل سکه‌های پیش فروشی از ۲۶ تیرماه آغاز شد و کسانی که از ۲۶ فروردین ماه سکه بهار آزادی با سررسید سه ماهه را پیش خرید کرده اند، سکه های خود را دریافت کردند.


طرح پیش فروش سکه از بهمن ماه سال گذشته در شعب بانک ملی آغاز و تا فروردین ماه سال جاری ادامه داشت البته این پیش فروش تا فروردین‌ماه در دو سررسید شش ماهه و یک ساله بود که در ادامه به سررسیدهای یک، سه، شش، ۹، ۱۲، ۱۸ و ۲۴ ماهه تغییر کرد. در پایان طرح پیش فروش هم اعلام شد که حدود هفت میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه سکه فروش رفت که نزدیک به یک میلیون آن سکه‌های یک ماهه و مابقی در سررسیدهای دیگر بود. سکه‌های یک ماهه و سه ماهه تاکنون تحویل شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر