19 مرداد 1397 - 12:31

رشد ۳۵۲۳۲ واحدی شاخص بورس در ۸۹ روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال در ۸۹ روز معاملاتی، ۳۵هزار و ۲۳۲واحد افزایش معادل ۳۶.۶درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۸۹۷۰۸
بورس تهران

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۸۹ روز معاملاتی تعداد ۱۱۸ میلیارد و ۷۵۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۳۳۸هزار و ۱۲ میلیارد ریال در ۶میلیون و ۹۴۵هزار و ۱۹۳ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۷۸ میلیارد و ۱۷۸میلیون سهم به ارزش ۱۶۹هزار و ۱۴۹میلیارد ریال در ۳میلیون و ۲۳۹هزار و ۳۰نوبت در بازار اول؛ ۳۹میلیارد و ۲۰میلیون سهم به ارزش ۱۱۴هزار و ۲۰۷میلیارد ریال در ۳میلیون و ۶۱۴هزار و ۳۳۸نوبت در بازار دوم؛ ۴۰میلیون سهم به ارزش ۳۹هزار و ۱۳۹میلیارد ریال در ۱۵هزار و ۱۱۷نوبت در بازار بدهی؛ ۲۰۰ هزار سهم به ارزش ۱۶میلیارد ریال در ۶۸۱ نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۵۱۴میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۵هزار و ۵۰۱میلیارد ریال در ۷۶هزار و ۲۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


این گزارش می افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۳۵هزار و ۲۳۲واحد افزایش معادل ۳۶.۶درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۳۱هزار و ۵۲۱واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۲۷هزار و ۶۴۶واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۶۰هزار و ۸۱۶واحد افزایش مواجه شده‌اند.
 


برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر