21 مرداد 1397 - 14:02
تجار و بازرگانان منطقه آزاد ماکو:

برات الکترونیک برای بخش خصوصی نقد است

بازرگانان و تجار در بخش خصوصی به ویژه مناطق آزاد به دلیل شتاب تحولات تکنولوژیک دریافته اند که باید فاصله خود را با تجارت الکترونیک کاهش دهند و از ابزارهای نوین ارتباطی بیش از پیش سود جویند.
کد خبر : ۸۹۸۲۰
برات الکترونیک

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در نشستی که دست اندرکاران سامانه ملی سککوک با هدف توسعه برات الکترونیک، با تجار و بازرگانان و بنگاه های منطقه آزاد تجاری ماکو داشتند، «نیازهای بازرگانان در زمینه تجارت الکترونیک» را مورد بررسی قرار دادند.


در این نشست کاربردی، زمینه های اصولی پلتفرم سککوک برای اجرایی شدن، به بحث گذاشته شد و بازرگانان منطقه آزاد ماکو در این نشست اجرایی شدن سامانه ملی سککوک را گامی عملی در جهت تأمین نقدینگی به عنوان یک مشکل جدی در داد و ستد و به ویژه صادرات قلمداد کردند.


فردوس باقری از دست اندرکاران سامانه ملی سککوک، با توجه به نقطه نظرات بازرگانان این منطقه آزاد تجاری و موانع تجارت، ابعاد پلتفرم اجرایی سککوک و مزایای برات الکترونیک را تبیین کرد که با واکنش مثبت بازرگانان این منطقه روبرو شد.


گفتنی است در ادامه اجرایی شدن پلتفرم سککوک و ترویج برات الکترونیک، نشست های استانی با بازرگانان و تجار با هدف یافتن راهکارهای عملی ادامه خواهد داشت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر