25 مرداد 1397 - 08:47
دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی:

ترویج آپ های ایرانی، دانش شهروندی را بالا می برد

دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: بستر سازی فرهنگی برای استارت آپ ها و کسب و کارهای اینترنتی می تواند جدا از رونق بنگاه ها و صنایع کوچک در بستر یادشده، سبب افزایش اشتغال شود.
کد خبر : ۹۰۰۱۱
.

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شهیندخت ملاوردی دستیار ویژه رییس جمهور در امور حقوق شهروندی امروز با اعلام مطلب فوق هنگام بازدید از غرفه سککوک در نخستین و بزرگترین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک افزود: «آگاه کردن شهروندان و کاربران در فضای اینترنتی در خصوص کسب و کارهای اینترنتی، جدای از آنکه دانش شهروندی را افزایش می دهد، سبب خواهد شد تا شهروندان با نوآوری ها و فن آوری های نوین در فضای کسب و کار اینترنتی آشنا شوند. »


ملاوردی با تأیید سامانه سککوک در ادامه یادآور شد: «این سامانه، به عنوان نخستین ابتکار در زمینه صدور برات الکترونیک، می تواند کسب و کارهای اینترنتی را رونق بخشد، به شرط آنکه با اطلاع رسانی گسترده، مردم با سازوکار این سامانه ملی آشنا شوند. »


همچنین محمد آشوری تازیانی نماینده بندرعباس از استان هرمزگان و ناظر هیأت رییسه مجلس ضمن بازدید از غرفه سککوک مطرح کرد: «یکی از مشکلات عمده ای که در مجلس در خصوص بنگاه های کوچک مطرح می شود، تأمین مالی و ضعف سرمایه در گردش آنهاست. بنابراین، اگر ما بتوانیم سازوکارها و ابزارهایی را در این زمینه فراهم کنیم، قطعاً موفق خواهیم شد تا گشایشی جدی در روند رشد و گسترش صنایع کوچک ایجاد کنیم. »


آشوری در ادامه با تأکید بر قابلیت های سامانه ملی سککوک، افزود: «این نمونه ایرانی و ملی آپ، با توجه به صدور برات الکترونیک، می تواند تأمین کننده کالا و عاملی برای رونق اقتصادی کسب و کارهای اینترنتی بنگاه های کوچک باشد و بر حجم داد و ستد ها بیفزاید. بی تردید مجلس، از سامانه ملی سککوک و هر ابزار نوین فن آوری که به بنگاه ها و صنایع کوچک یاری رساند؛ قاطعانه حمایت خواهد کرد. »


گفتنی است چند تن از استانداران و فرمانداران از سامانه ملی سککوک بازدید کردند و با قابلیت های آن آشنا شدند. در این بازدید ها، بسیاری درخواست کردند تا دست اندرکاران این سامانه ملی، در سطح استان ها و استانداری ها، نشست های حضوری برای آشنایی فعالان اقتصادی با هدف افزایش اشتغال در استان ها، برگزار کنند.


برچسب ها: مولاوردی سککوک
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها