30 مرداد 1397 - 08:53

اشکالات سامانه نیما رفع شد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اعلام اینکه اشکالات سامانه نیما رفع شده است،‌ می گوید در جنگ اقتصادی باید تاکتیک های مختلف داشت و سامانه اعلام نرخ ارز برای تغییر تاکتیک است.
کد خبر : ۹۰۲۲۲
تابش

به گزارش ایبِنا از خانه ملت، محمدرضا تابش با اشاره به اینکه دولت به دنبال راه اندازی سامانه اعلام نرخ ارز است، در جواب این انتقاد که دولت سامانه های زیاد و بی اثری را راه اندازی کرده است، گفت: در زمینه ارز تاکنون ۲ سامانه مطرح است، سامانه ثبت سفارش از گذشته بود و نمی توان به پای دولت روحانی نوشت.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس، بیان داشت: با این حال تمام این سیاست ها متناسب با اعمال محدودیت هایی است که دشمنان بر ما روا دارند، در شرایطی که در جنگ اقتصادی قرار داریم باید مرتب تاکتیک ها را تغییر داد.


نماینده مردم اردکان در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان اینکه جنگ اقتصادی برنامه های جدید و متنوعی می طلبد، عنوان کرد: تغییر تاکتیک و برنامه های دولت متناسب با تنگناها و محدودیت های است که دشمن علیه ایران دنبال می شود؛ بنابراین انتقاد به ایجاد سامانه جدید ارزی را وارد نمی دانم.


اشکالات سامانه نیما رفع شد


وی درباره اشکالات سامانه نیما که می تواند دوباره در سامانه جدید ارزی دیده شود، گفت: با وجود اینکه اشکالات سامانه نیما رفع شده؛ اما هنوز این ایرادات وجود دارد. در جلسه های شورای پول و اعتبار، نمایندگان عضو، وزرا و روسای اتاق های بازرگانی، صنایع و تعاون همچنان ایراداتی به سامانه نیما وارد می دانند.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه باید ایرادات سامانه نیما برطرف شود، تاکید کرد: اگر این اشکالات همچنان ادامه پیدا کند، سامانه نیما به سرنوشت اولین سامانه ارزی کشور مبتلا می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر