30 مرداد 1397 - 16:13
ایبِنا خبر می‌دهد:

مدیرعامل همراه اول تغییر می‌کند/ بذرپاش به هیات مدیره راه یافت

اخبار جدید حاکی از تصمیم گیری شرکت توسعه اعتماد مبین به عنوان عمده سهامدار شرکت ارتباطات سیار ایران برای تغییر مدیرعامل و هیات مدیره شرکت همراه اول است.
کد خبر : ۹۰۲۶۲
همراه اول

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جدیدترین اخبار رسیده از همراه اول حاکی از آن است که عمده سهامدار شرکت ارتباطات سیار ایران (شرکت توسعه اعتماد مبین) به دنبال تغییر مدیر عامل بوده و از این پس حمید فرهنگ با وجود توسعه‌های فنی و اقتصادی گسترده مجموعه از زمان انتصاب تا به امروز، سکاندار همراه اول نخواهد ماند.


در عین حال، عنوان شده که مهرداد بذرپاش قرار است به عنوان مدیرعامل جدید همراه اول انتخاب شود. با این حال، خبر می رسد او فعلا به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره همراه اول در روز جاری منصوب شده است. همچنین هیات مدیره همراه اول در حال بررسی گزینه‌های مناسب برای مدیریت مجموعه همراه اول است.


یکی از اعضای هیات مدیره همراه اول به خبرنگار ایبِنا گفت؛ ساختار مدیریتی به آن صورت است که ابتدا فرد جدیدی در هیات مدیره عضویت می یابد و سپس هیات مدیره برای انتخاب مدیر عامل جدید رای گیری می کند. در این راستا، مهرداد بذرپاش در حال حاضر عضو هیات مدیره شده و هیات مدیره قصد دارد تا برای مدیر عاملی وی بررسی های لازم را انجام دهد ولی هنوز سکان همراه اول به بذرپاش تحویل نشده؛ همچنین سایر اعضای هیات مدیره نیز می توانند از گزینه های مدیرعاملی همراه اول باشند.


گفتنی است، بر اساس قانون اصل ۴۴ و خصوصی سازی این مجموعه، سهامداران این اختیار را دارند که مدیرعامل را تغییر دهند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر