31 مرداد 1397 - 09:34

مجمع عمومی عادی سال ۱۳۹۶ پست‌بانک‌ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه پست‌بانک‌ایران سه شنبه سی ام مرداد ماه سال جاری با حضور نمایندگان ذی ربط و عمده سهامداران حقیقی و حقوقی برگزار و صورت‌های مالی آن تصویب شد.
کد خبر : ۹۰۲۷۰
پست بانک

به گزارش ایبِنا، خسرو فرحی مدیرعامل بانک در ابتدا، به تشریح عملکرد بانک در حوزه های سرمایه انسانی، تجهیز منابع، بانکداری الکترونیک، ترکیب دارایی ها، تخصیص منابع و وضعیت سود و زیان و دارایی های بانک پرداخت و وضعیت فعلی بانک را زمینه مناسبی برای رونق و سوددهی مناسب آن در سال های آتی دانست و سپس اعضای مجمع به بررسی دستور جلسه پرداختند.


بنابراین گزارش: کلیپ کاملی از فعالیت‌ها، اقدامات و برنامه‌های پست بانک ایران در این مجمع پخش و در ادامه بازرس قانونی بانک، گزارش عملکرد مالی سال ۹۶ را ارائه و سهامداران نیز به بررسی آن پرداخته و تصویب کردند. سپس اعضای مجمع، سازمان حسابرسی را بعنوان بازرس و حسابرس قانونی و روزنامه‌های دنیای اقتصاد و اطلاعات را نیز به عنوان روزنامه‌های رسمی این بانک جهت درج آگهی ها تعیین نمودند.


گفتنی است: مسئولان پست‌بانک‌ایران به همراه دیگر اعضای مجمع در حین قرائت صورت‌های مالی توسط بازرس و حسابرس قانونی ضمن تشریح موارد مرتبط، به سئوالات و ابهامات مطرح شده نیز پاسخ‌ دادند.

شایان ذکر است: پس از پایان رسمی مجمع، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و برخی از مدیران این بانک درجمع خبرنگاران و سهامداران حاضر و پاسخگوی سئوالات آنان بودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر