06 شهريور 1397 - 08:56

سامانه دبیرخانه محرمانه پست بانک ایران راه اندازی شد

سامانه دبیرخانه محرمانه پست بانک ایران با حضور دکتر فرحی مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، مدیران امور و جمعی از مدیران ستادی این بانک راه اندازی شد.
کد خبر : ۹۰۴۹۵
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، خسرو فرحی در مراسم افتتاح این سامانه با تقدیر از مدیران و کارکنان امور حراست گفت: طراحی نرم افزار ایمن برای انجام مکاتبات محرمانه همواره از دغدغه های مهم بانک بوده و اهتمام به ایجاد این سامانه کاری ارزشمند و بزرگ است.


فرحی امور حراست را از واحدهای پُرتلاش بانک دانست و گفت: حراست پست بانک ایران در مقایسه با حراست سازمان های همطراز بسیار عالی و موفق عمل کرده و با اجرای برنامه های در دست اقدام مطمئنا این موفقیت ها مستمر و روزافزون خواهد بود.


آرش شهرکی کیا مدیر امور حراست پست بانک ایران نیز در این مراسم به تشریح روند طراحی و اجرای سامانه دبیرخانه محرمانه پرداخت و با تشکر از همکاران امور فناوری و حراست به ویژه اداره کل حفاظت فناوری اطلاعات و اسناد گفت: این سامانه برای اولین بار در بانک ایجاد شده و فعالیتی کم نظیر در سیستم اداری کشور است که ایمنی حفاظت از اطلاعات بانک را به طور چشمگیری ارتقاء می دهد.


شهرکی کیا صدور کارت شناسایی برای بازنشستگان بانک را از دیگر اقدامات اخیر حراست اعلام کرد و گفت: در راستای تکریم و توجه به بازنشستگان بانک مجوز صدور کارت شناسایی برای آنان اخذ و عملیات مربوطه آغاز شده که تا یک ماه آینده صدور این کارت ها به طور کامل انجام می گیرد.


ارسال‌ نظر
حسن
United States of America
۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
۰
ممنون از سایت
فیلم و پخش زنده
بیشتر