10 شهريور 1397 - 08:45
با حضور رییس کل بانک مرکزی؛

بیست و نهمین همایش سالانه بانکداری اسلامی آغاز شد

بیست و نهمین همایش سالانه بانکداری اسلامی صبح امروز (شنبه) با حضور عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما آغاز شد.
کد خبر : ۹۰۵۸۲
بیست و هشتمین همایش بانکداری اسلامی

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در این همایش ۲ روزه قرار است بعد از سخنرانی  محسن خوش طینت رییس موسسه آموزش عالی بانکداری به عنوان دبیر همایش، عبدالناصر همتی سخنرانی کند.


مدیران عامل بانک ها و موسسات مالی و اعتباری، کارشناسان و اساتید دانشگاهی از جمله افراد حاضر در این همایش هستند. این همایش با محوریت چالش های حاکمیت شرکتی و مدیریت منابع و مصارف در شبکه بانکی کشور برگزار می شود.


در ادامه مراسم افتتاحیه این همایش آیت الله سیدمصطفی محقق داماد استاد دانشگاه تهران درباره جایگاه اصلی منع غرر در معاملات بانکی و حاکمیت شرکتی سخنرانی خواهد داشت و مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد نیز درباره تاثیر متغیرهای کلان اقتصادی بر منابع و مصارف بانک های کشور سخن خواهد گفت.


گفتنی است، علی دیواندری رییس پژوهشکده پولی و بانکی، پیمان قربانی؛ معاون اقتصادی بانک مرکزی، غلامرضا پناهی؛ سرپرست معاونت ارزی، فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی، امیر باقری معاون بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی و محمدرضا حسین زاده؛ مدیرعامل بانک ملی نیز در این همایش حضور دارند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر