07 شهريور 1397 - 17:22

حمل بزرگترین محموله‌های تاریخ بانکداری کشور با پوشش حفاظتی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت نوع فعالیت کارکنان اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی گفت: هیات مدیره بانک همه امکانات ممکن برای ارتقای امنیت بانک را در اختیار این اداره قرار خواهد داد.
کد خبر : ۹۰۵۹۷
بانک ملی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در آیین گرامیداشت عید سعید غدیر خم و تجلیل از کارکنان برتر اداری و انتظامی اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک با اشاره به این که امنیت در بانک ملی ایران حرف اول را می زند، افزود: سرمایه بانک ملی ایران متعلق به مردم و حفظ آن نیز بر همه ما واجب است.


وی همچنین با بیان بخش هایی از واقعه غدیر و مناقب حضرت علی (ع)، تاکید کرد: همه ما باید روش و منش امیرالمومنین را سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم. در ادامه این مراسم، رئیس اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران با اشاره به تحولات رخ داده در نحوه انجام فعالیت های کارکنان این اداره طی چند سال گذشته، گفت: طی ماه های اخیر، بزرگترین محموله های تاریخ بانکداری کشور در سه بسته ۶، ۸ و ۱۲ تُنی سکه طلا با اسکورت کارکنان حفاظت فیزیکی بانک ملی ایران حمل شد.


حسین صابری همچنین به تشدید اقدامات حفاظتی در شعب و واحدهای بانک اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون تا ۹۸ درصد شعب و واحدهای بانک به دوربین مداربسته مجهز است و پوشش تصویری باقیمانده واحدها نیز در دستور کار قرار دارد. در پایان این مراسم نیز که جمعی از مدیران ارشد بانک در آن حضور داشتند، از کارکنان برتر اداری و انتظامی اداره کل حفاظت فیزیکی و فنی بانک ملی ایران تقدیر شد.


برچسب ها: بانک ملی عید غدیر
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها