09 شهريور 1397 - 15:34
سرپرست وزارت کار:

جزییات بسته حمایتی دولت از کارگران/ ۹۵۰ هزارشغل جدید ایجاد می شود

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جزییات بسته حمایتی دولت از کارگران را تشریح کرد.
کد خبر : ۹۰۶۳۳
 انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش ایبِنا، انوشیروان محسنی بندپی درباره بسته حمایتی رییس‌جمهور برای حمایت از کارگران اظهار داشت: این بسته شامل ۲ برنامه می‌شود که یکی، برخوردارسازی آحاد جامعه از کارت کالا (یا همان کوپن الکترونیکی) برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز است.


وی افزود: برنامه دوم نیز تامین حمایت اجتماعی برای پنج دهک جامعه است؛ بنابراین، علاوه بر آن حمایت اجتماعی، کارگران از حمایت نقدی نیز برخوردار می‌شوند.


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: میزان برخورداری‌ها نیز قرار است در جلسات هیات دولت مورد بررسی قرار گرفته و نهایی شود.


جزییات ایجاد ۹۵۰ هزار شغل جدید


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان آبیک اعلام کرد که دولت تدبیر و امید، امسال به ایجاد ٩۵٠ هزار شغل جدید و حمایت از بنگاه های اقتصادی و تولیدی متعهد شده است.


وی افزود: شرایطی فراهم کرده‌ایم تا بنگاه‌های اقتصادی در صورت نیاز دانش آموختگان رشته‌های فنی را به ‌صورت کارورز به ‌کار گیرند.


سرپرست وزارت کار تصریح کرد: اگر بنگاه های اقتصادی افراد مشغول در طرح کارآموزی را جذب کنند، دولت نیز مسئولیت ٢ سال بیمه کارفرمایی را بر عهده خواهد گرفت.


برچسب ها: دولت کارگران
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها