10 شهريور 1397 - 14:02

افق کوروش پیشگام رونقِ کسب و کار به شیوه فرانچایز شد

شرکت فروشگاه زنجیره ای افق کوروش از نخستین پیشگامان رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز، اقدام به اعطای نمایندگی می نماید.
کد خبر : ۹۰۶۸۲
افق کوروش

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، این شرکت از نخستین پیشگامان رونق کسب و کار به شیوه فرانچایز با هدف توسعه بازار از محل مزیت های رقابتی برند، بهره مندی از ظرفیت فعالین و اشخاصِ علاقمندِ حوزه خرده فروشی، اقدام به جذب تعداد محدودی نمایندگی (فرانچایز) در سطح کشور می نماید.


ورود به صنعتِ کم ریسک و با درآمد تضمین شده، بهره مندی از برند معتبر، تامین مستمر کالاها بدون نیاز به مذاکره با تامین کنندگان و صرف هزینه، عدم نیاز به خرید نقدی اقلام و تحمل هزینه انبارداری یا خواب پول، تخفیفات و فروش ویژه متعدد در هر ماه، جشنواره ها و قرعه کشی های متنوع، سیستم فروش و مدیریت موجودی کالا، سیستم باشگاه مشتریان، سیستم تبلیغاتی متمرکز، پشتیبانی در امور فناوری اطلاعات و تجهیزات فروشگاهی، طرح های حمایتی جهت افزایش فروش و سودآوری، مشاوره های تخصصی جهت مدیریت فروشگاه، آموزش رایگان پرسنل فروشگاهی، عدم نیاز به دپوی محصولات و در عین حال عدم پرداخت ورودی یا حق تابلو از مزیت های دریافت نمایندگی (فرانچایز) از فروشگاه زنجیره ای افق کوروش است.


افق کوروش همچنین برای واجدین شرایط به دریافت نمایندگی، تسهیلات بانکی (به ارزش ۵۰ درصد هزینه تجهیز)   با بازپرداخت ۳۶ ماهه و بدون بهره به منظور تجهیز فروشگاه در نظر گرفته است تا متقاضیان بتوانند فعالیت خود را در این حوزه خُرده فروشی آغاز نمایند.


حداقل متراژ در نظر گرفته شده برای ملک متقاضیِ دریافت نمایندگی فرانچایز ۱۰۰ مترمربع سطحِ مفید فروش است که علاوه بر آن، ملک باید در نقطه‌ای از شهر با تراکم مسکونی و موقعیت مکانی مناسب قرار داشته باشد.


این همکاری برای افرادی با تجربه کاری مرتبط، توانایی مدیریتی و روحیه تعاملی و همچنین توانایی تامین ملک (ترجیح به مالکیت فروشگاه)، با سرمایه ای متوسط جهت خرید تجهیزات مورد نیاز می تواند سبب سودی معقول باشد البته اشخاص علاقمند به این حوزه با توجه به این نکته که میزان تلاش افراد با سودآوری رابط مستقیم دارد، بایستی به موضوعاتی همچون نیاز به حضور فعالانه شخص امتیازگیرنده در فروشگاه و فعالیت حداقل ۱۴ ساعته ی فروشگاه ها در کل سال واقف باشند.   


متقاضیان پس از ثبتِ کامل اطلاعات در وب سایت شرکت، احراز شرایط لازم و ارزیابی ملک مورد نظر برای اخذ نمایندگی، امکان انعقاد قرارداد همکاری سه ساله خواهند داشت و فرآیند افتتاح نمایندگی (شامل اخذ ضمانت، تجهیز فروشگاه، جذب و آموزش پرسنل و فعالیت های مرتبط با بازاریابی) پس از عقد قرارداد آغاز خواهد شد.


فرانچایز گیرندگان در عین حال ملزم به تبعیت از استانداردها، آیین نامه ها و دستورالعمل های شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش می باشند و پس از شروع به کار نمایندگی فرانچایز، تامین مستمر و بهینه موجودی فروشگاه، پشتیبانی های مربوط به حوزه های تجهیز و فناوری اطلاعات، بازرسی های منظم جهت ارزیابی تطابق عملکرد فروشگاه با استانداردها و ضوابط شرکت و تسویه حساب ماهانه با عاملین محترم از سوی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش انجام می پذیرد.


لازم به ذکر است، علاقمندان و متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ امتیاز نمایندگی به وب سایت رسمی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به آدرس www.okcs.com مراجعه نمایند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها