13 شهريور 1397 - 15:15
موسسه کاسپین اطلاعیه داد؛

تعیین تکلیف سپرده‌های بیش‌ از ۲ میلیارد ریال فرشتگان

موسسه اعتباری کاسپین با صدور اطلاعیه‌ای از آخرین اقدامات صورت گرفته در زمینه تعیین تکلیف سپرده‌گذاران تعاونی منحله فرشتگان خبر داد.
کد خبر : ۹۰۸۷۰
کاسپین

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین، پیرو اطلاعیه «تعیین تکلیف باقیمانده سپرده های سپرده گذاران تعاونی منحله فرشتگان … » منتشر شده در وبسایت موسسه به تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷، نتایج حاصل از فرایند تکمیل پرونده، بررسی، ارسال مدارک و تایید وجوه توسط  بانک مرکزی را به شرح ذیل اعلام می دارد.


از مجموع ۵۸۰۶  نفر سپرده گذار واجد شرایط تعاونی منحله فرشتگان، تعداد ۴۲۲۷ نفر مدارک خود را به شعب موسسه تحویل دادند که پس از انجام فرایند مربوطه، پرونده آنان به بانک مرکزی ارسال شد.


گفتنی است، از میان ۴۲۲۷ پرونده ارسالی توسط موسسه کاسپین به بانک مرکزی، مدارک ۳۵۹۶ نفر (۸۵ درصد) سپرده گذار تا مورخه ۹۷/۶/۱۱ مورد تایید بانک مرکزی قرار گرفته است. خاطرنشان می شود، از تعداد ۳۵۹۶ سپرده گذار مورد تایید بانک مرکزی نیز تا تاریخ یاد شده، به ۲۸۱۲ نفر (۷۸ درصد)، در مجموع مبلغ ۵۸۷۱ میلیارد و ۸۴۶ میلیون و ۸۲۳ هزار و ۵۰۴ ریال پرداخت شده است.


شایان ذکر است روند تکمیل و ارسال مدارک سپرده گذاران  واجد شرایط به بانک مرکزی توسط موسسه اعتباری کاسپین همچنان ادامه دارد. بر این اساس، موسسه اعتباری کاسپین ضمن قدردانی از صبر، حوصله و همکاری سپرده گذاران محترم، از مشتریان واجد شرایط مذکور درخواست می نماید در اسرع وقت به شعب مربوطه مراجعه و نسبت به تکمیل مدارک جهت دریافت وجوه خود اقدام نمایند.


یادآور می شود موسسه اعتباری کاسپین، در اجرای مصوبات کمیته نمایندگان معزز سران قوا و ابلاغیه های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در اقدامی هماهنگ با سایر بانک ها و موسسات عامل ساماندهی تعاونی های اعتبار منحله، پرداخت های مربوط به تعاونی منحله فرشتگان را مطابق ابلاغیه رسمی مورخ ۹۷/۳/۲۰ بانک مرکزی از روز یکشنبه مورخ ۹۷/۳/۲۷ براساس شرایط اعلام شده در ابلاغیه مذکور در تمامی شعب موسسه اعتباری کاسپین آغاز کرده بود.


خاطرنشان می شود: در این مرحله مجوز لازم برای پرداخت سپرده‌ها تا سقف مبلغ ده میلیارد ریال صادر شده و سپرده‌گذاران دارای بیش از مبلغ ده میلیارد ریال تعاونی منحله فرشتگان نیز می‌توانستند مبلغ ده میلیارد ریال از سپرده خود را (با احتساب مبلغ دریافتی در مراحل قبل) دریافت نمایند.


براین اساس، از تمامی سپرده‌گذارانی که در تعاونی منحله فرشتگان دارای سپرده بیش‌از دو میلیارد ریال بوده‌اند؛ دعوت شده بود مطابق جدول زمان‌بندی، با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی، اصل دفترچه و یا گواهی سپرده خود و به همراه مستندات مربوط به منشاء وجوه، اصالت و صحت سپرده، به یکی از شعب موسسه اعتباری کاسپین مراجعه نمایند.


طبق اطلاعیه و ابلاغیه مذکور، روند پرداخت به اینصورت بود که سپرده‌گذاران با مراجعه به شعب موسسه و ارائه مدارک یاد شده، نسبت به ثبت درخواست وجه اقدام و درخواست‌ها به بانک مرکزی ارسال و در صورت تایید درخواست مذکور، وجه تایید شده به حساب مورد نظر مشتری واریز شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر