18 شهريور 1397 - 10:38

۳۰ درصد درآمد آمریکایی‌ها برای پرداخت اجاره بها می‌رود

بررسی های اخیر نشان می‌دهد که در حدود ۳۰ درصد از درآمد آمریکایی‌ها به پرداخت اجاره بها تخصیص داده می شود که رشد درآمد آنها به نسبت رشد اجاره مسکن کند است.
کد خبر : ۹۱۰۳۸
مسکن

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از راشاتودی، بر اساس اطلاعات وب سایت مستغلات Zillow Group در حال حاضر سرعت رشد قیمت مسکن در شهرهای آمریکا از سرعت رشد دستمزدها پیشی گرفته و بطور میانگین آمریکایی ها باید ۲۸.۴ درصد از درآمد خود را صرف هزینه اجاره بها کنند. این در حالی است که افزایش نرخ وام ها منجر به گران شدن بیشتر مسکن در آمریکا شده است.


پیش از این آمریکایی‌ها ۲۵.۸ درصد از درآمد خود را برای صرف هزینه اجاره بها تخصیص می‌دادند که به یک رکورد تبدیل شده بود و اکنون این رکورد بار دیگر روند صعودی به خود گرفته است.


بر همین اساس، هزینه اجاره مسکن در لس آنجلس بیش از ۱۰۰ درصد به نسبت میانگین درآمد پایین ترین سطح دریافتی افزایش پیدا کرده است. متوسط درآمد در لس آنجلس به ۵۵ هزار و ۱۵۱ دلار رسیده که ۴۶.۹۰ درصد آن به پرداخت اجاره تخصیص داده می شود.


میانگین درآمد در شهر میامی در ایالت فلوریدا به ۴۱ هزار و ۶۴۵ دلار رسیده که ۴۰.۳ درصد آن به پرداخت اجاره صرف می شود. میانگین درآمد در شهر سن دیاگو در ایالت کالیفرنیا به ۶۸ هزار و ۱۱۷ دلار افزایش پیدا کرده که ۴۰.۳ درصد آن به اجاره بها اختصاص داده می شود.


میانگین درآمد در سانفرانسیسکو به ۸۷ هزار و ۷۰۱ دلار رسیده که ۳۹.۲۰ درصد آن به اجاره بها می رود. در نیویورک میانگین درآمد به ۵۵ هزار و ۱۹۱ دلار رسیده که ۳۷.۷۰ درصد آن صرف اجاره بها می شود.


متوسط درآمد در ریورساید به ۵۸ هزار و ۹۷۹ دلار رسیده که ۳۶.۸۰ درصد آن برای پرداخت اجاره بها صرف می شود. میانگین درآمد در سان جوز به ۹۰ هزار و ۳۰۳ دلار رسیده که ۳۵.۶۰ درصد آن برای پرداخت اجاره بها می رود.


میانگین درآمد ساکنین بوستون به ۵۸ هزار و ۵۱۶ دلار رسیده که ۳۲.۷۰ درصد آن صرف اجاره بها می شود. درآمد ساکنین ساکرامنتو به ۵۲ هزار و ۷۱ دلار رسیده که ۳۲.۴۰ درصد آن برای اجاره بها می رود. همچنین میانگین درآمد در دنور به ۵۶ هزار و ۲۵۸ دلار رسیده که ۳۲ درصد آن برای پرداخت اجاره بها هزینه می شود.


برچسب ها: مسکن آمریکا درآمد
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر