19 شهريور 1397 - 13:17

قیمت طلا و سکه صعودی شد/ طرح جدید ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان

قیمت سکه پس از طی کردن روند کاهشی در چند روز گذشته امروز دوباره صعودی شد و نرخ سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان رسید.
کد خبر : ۹۱۱۲۴
سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز دوشنبه ۱۹ شهریور ماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۲۷۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته با رقم ۴ میلیون و ۲۷۰ هزار تومان به فروش رسید.


همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۵۰ هزار تومان رشد نسبت به روز یکشنبه به ارزش ۳ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان داد و ستد شد. از سوی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۵۰ هزار تومان افزایش در مدت مشابه ۲ میلیون و ۸۴ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۶۰ هزار تومان رشد به ارزش یک میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.


بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با افزایش ۱۰ هزار تومانی نسبت به روز یکشنبه به قیمت ۶۲۲ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۶ هزار و ۴۸۰ تومان افزایش به ارزش ۳۵۳ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شد.


بر اساس آمار سامانه سنا، هر یورو امروز در این سامانه ۹ هزار و ۶۳۳ تومان و هر پوند ۱۶ هزار و ۷۱ تومان به فروش رسید، دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۶۵۰ تومان داد و ستد شد و هر یوآن چین نیز یک هزار و ۱۳۴ تومان قیمت خورد.


جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)








































































نوع سکه و ارز


شنبه یکشنبه دوشنبه

سکه امامی


۴۳۵۵۰۰۰ ۳۹۹۵۰۰۰ ۴۲۷۰۰۰۰

سکه بهار آزادی


۴۱۰۶۰۰۰ ۳۹۰۶۰۰۰ ۳۹۵۶۰۰۰

نیم سکه


۲۱۳۴۰۰۰ ۲۰۳۴۰۰۰ ۲۰۸۴۰۰۰

ربع سکه


۱۱۱۳۰۰۰ ۱۰۳۰۰۰۰ ۱۰۹۰۰۰۰

سکه گرمی


۶۲۲۰۰۰ ۶۱۲۰۰۰ ۶۲۲۰۰۰

طلای ۱۸ عیار


۳۵۳۲۰۰ ۳۳۶۷۲۰ ۳۵۳۲۰۰

یورو


۹۱۶۷ ۹۱۶۷ ۹۶۳۳

پوند


۱۶۴۶۰ ۱۶۴۶۰ ۱۶۰۷۱

 یوآن


۱۱۲۸ ۱۱۲۸ ۱۱۳۴
دلار ۱۳۰۸۱ ۱۳۰۸۲ ۱۰۶۵۰

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر