19 شهريور 1397 - 14:43
در سال گذشته رخ داد،

اجرای ۱۱۹ پروژه زیرساختی و ۱۵۰ پروژه روبنایی

مجمع عمومی عادی شرکت بازآفرینی شهری ایران شنبه هفته جاری در شرکت بازآفرینی شهری ایران برگزار و صورت های مالی سال ۹۶ این شرکت تصویب شد.
کد خبر : ۹۱۱۳۱
هوشنگ عشایری

به گزارش ایبِنا و به نقل روابط عمومی شرکت بازآفرینی شهری ایران، هوشنگ عشایری، معاون وزیر راه و شهر سازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران عملکرد  این شرکت در سال ۹۶ را تشریح کرد و گفت: سال گذشته در حوزه های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، ورزشی، اداری، پارک و فضای سبز، مدیریت بحران و آتش نشانی با هدف توسعه امکانات و خدمات روبنایی ۱۵۰ پروژه با ۲۴۱ هزار مترمربع و با رقم ۱۴۴۰ میلیارد ریال اجرا شد.


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در رابطه با پروژه های ارتقای زیرساخت‌های شهری و محله‌ای در محلات هدف بازآفرینی شهری، توضیح داد: سال گذشته ۱۱۹ پروژه در بخش های بهسازی و آسفالت معابر با متراژ ۶۰۱ هزار متر مربع و بهسازی مسیل و حاشیه رودخانه، پل عابر پیاده، بهسازی و اصلاح شبکه آب و فاضلاب و اصلاح شبکه روشنایی با متراژ ۲۱۴.۲ کیلومتر - شبکه و مبلغ ۷۳۲ میلیارد ریال با هدف ارتقای زیرساخت های محلات هدف بازآفرینی شهری اجرا شد.


وی با بیان اینکه در حوزه ارتقای فضاهای شهری، محله‌ای و توسعه قلمرو، توجه جدی به خواست و نیازهای ساکنان محلات هدف شد، گفت: در سال گذشته، ۲۴ پروژه با وسعتی بیش از ۸۵۶ هکتار در حوزه ارتقای فضاهای شهری، محله‌ای و توسعه قلمرو محلات هدف شهری، انجام شد.


عشایری گفت: از مجموع ۶۶ هزار هکتار جامعه هدف، ۳۳ هزار هکتار، مورد مطالعه قرار گرفت و برنامه بازآفرینی برای آن تهیه شد. سال گذشته در حوزه تهیه طرح‌ها و برنامه‌های بازآفرینی با مقیاس شهری و محله‌ای، ۲۰ پروژه با وسعت ۳۴ هزار هکتار تهیه شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر