21 شهريور 1397 - 04:30
مدیرعامل سایان کارت:

سرویس پرداخت درون برنامه‌ای راهی برای امنیت اپلیکیشن‌های کاربردی

مدیرعامل شرکت سایان‌کارت نسبت به ضرورت ایجاد اعتماد در میان مشتریان خدمات پرداخت الکترونیک و دغدغه سایان‌کارت برای ایجاد فضای امن‌تر برای مشتریان تاکید کرد.
کد خبر : ۹۱۲۰۳
حسن ریوندی

به گزارش ایبِنا، حسن ریوندی، مدیرعامل شرکت سایان‌کارت، با اشاره به ضرورت ایجاد اعتماد در فضای دیجیتال مارکتینگ و خدمات پرداخت الکترونیک بیان داشت: ما روزانه شاهد خبرهای با مضامینی چون حملات سایبری، فیشینگ و هک شدن در اطراف خود هستیم.


ریوندی اضافه کرد:  این عوامل باعث بی اعتمادی مردم به پرداخت در فضاهای مجازی شده‌است و گاهاً شاهد رجوع بعضی از مردم به روش‌های سنتی هستیم. وی در ادامه گفت: یکی از دغدغه‌های صاحبان اپلیکیشن‌ها امنیت بالای فضای اپلیکیشن‌شان است تا بتوانند فضای مطمئن و امن برای مخاطبان خود ایجاد کنند و رضایت مخاطبان خود را به دست آورند.


مدیرعامل شرکت ‌سایان‌کارت ضمن اشاره به برتری این سرویس نسبت به درگاه اینترنتی بیان داشت: در این سرویس برخلاف درگاه‌ اینترنتی لازم نیست از فضای اپلیکیشن خارج شد و پرداخت را می‌توان در فضای اپلیکیشن انجام داد. ریوندی افزود: در این سرویس لزومی به وارد کردن اطلاعات کامل کارت نیست، وارد کردن شماره کارت و رمز دوم در این سرویس کافی است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها