25 شهريور 1397 - 08:36

اعلام میزان واگذاری سرمایه گذاری های بورسی و املاک مازاد

میزان واگذاری سرمایه گذاری های بورسی و املاک مازاد بانک رفاه کارگران طی سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ بالغ بر ۱۱۰۰۰ میلیارد ریال بوده است.
کد خبر : ۹۱۳۵۰
بانک رفاه

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، از این میزان در سال ۹۶ مبلغ ۵۶۷۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری بورسی و مبلغ ۱۱۰۸ میلیون ریال املاک مازاد بوده است. در سال ۹۷ و تا تاریخ ۱۴ شهریور ماه نیز این میزان واگذاری در حوزه سرمایه گذاری بورسی مبلغ ۲۶۴۸ میلیارد ریال و در حوزه املاک مازاد ۱۵۱۳ میلیارد ریال بوده است.


بر اساس این گزارش آگهی مزایده دوم سراسری املاک مازاد و تملیکی بانک رفاه در تاریخ های ۰۴ . ۰۶ . ۹۷ و  ۱۱. ۰۶ .۹۷ در روزنامه های کثیرالانتشار( اطلاعات ، همشهری) منتشر و نتایج این مزایده در تاریخ ۲۰ . ۰۶. ۹۷  مشخص شد.


عمده سرمایه گذاری های بورسی بانک رفاه کارگران از محل تهاتر بدهی های مجموعه سازمان تأمین اجتماعی به این بانک بوده است به ترتیبی که طی سال های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۷ مبلغ ۹۵۱۹۳ میلیارد ریال سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بانک رفاه واگذار شده است.


گفتنی است، کمیته واگذاری سرمایه گذاری ها و بهینه سازی پرتفوی بورسی بانک رفاه کارگران با برگزاری جلسات هفتگی موضوع واگذاری سهام شرکت های بورسی با رعایت عدم کاهش سطح عمومی قیمت‌ها، شاخص بورس و حفظ حقوق سهامداران را به طور جدی در دستور کار قرار داده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر