31 شهريور 1397 - 13:00

نفوذ استارت آپ‌های بازار سرمایه به حوزه کاریابی

شرکتی از جنس بازار سرمایه در میان ۵۰ شرکت برتر کاریابی ایران قرار گرفت.
کد خبر : ۹۱۵۹۱
استارتاپ

به گزارش ایبِنا، این فهرست بر اساس بررسی شاخص‌های مختلف در ۹۰ روز اخیر تهیه شده و به صورت هفتگی بروزرسانی می‌شود. شاخص‌های رتبه‌بندی در این فهرست بر اساس محبوبیت سازمان میان کارجویان، فعالیت در جذب نیرو و بررسی رزومه‌های دریافتی است.


جابینجا که یک پلتفرم کاریابی است یک فهرست از ۵۰ شرکت برتر ایران برای کار منتشر کرده است. نکته جالب توجه حضور یک شرکت از جنس بازار سرمایه در ۵ شرکت اول است. تحلیل گر امید که اولین شرکت استارت آپی فعال در حوزه معاملات الگوریتمی در بازار سرمایه است، با کسب امتیاز ۸.۸ بعد از اسنپ و قبل از علی بابا در رتبه پنجم شرکت های برتر جهت کار در ایران ایستاده است.


امید موسوی مدیرعامل تحلیل گر امید درباره اهمیت این رتبه بندی گفت: محبوبیت یک سازمان میان کارجویان، علاوه بر تسهیل و تسریع استخدام متخصصان کارآمد، ‌ مزیت رقابتی ارزشمندی را در مقایسه با رقیبان برای سازمان ایجاد می‌کند. محبوبیت شرکت میان کارجویان به استخدام کارمندانی باانگیزه می‌انجامد و در نهایت در بهره‌وری و سوددهی سازمان تاثیر شایانی دارد. در سطح بین‌المللی با توجه به اهمیت جذب و نگهداشت نیروهای متخصص، تقویت برند سازمان از دید کارجویان به یکی از داغ‌ترین مباحث منابع انسانی بدل شده و به عنوان یکی از رکن‌های رقابت در بازار در نظر گرفته می‌شود.


وی افزود: کارکنان به معنای واقعی به عنوان مهم ترین و ارزشمندترین منابع و سرمایه‌های شرکت مدنظر قرار می‌گیرند. به همین دلیل، توجه و تمرکز اصلی مدیران ارشد این شرکت، فراهم نمودن تمامی امکانات سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای کارکنان سازمان است که بیشتر آنها در بهترین دانشگاه‌های کشور تحصیل کرده و یا مشغول تحصیل هستند. در نهایت، جذب طیف مناسبی از نیروهای کارآمد، ‌ به رشد سازمان و تقویت توان اجرایی آن برای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌ها در بازار سرمایه می‌انجامد.


این فعال بازار سرمایه ابراز امیدواری کرد: با جذب نیروهای با استعداد زمینه برای شکوفایی و نمایش بیشتر بازار سرمایه در اذهان عمومی فراهم شود. گفتنی است، جزییات رتبه بندی شرکت های برتر کاریابی در این لینک https://jobinja.ir/top۵۰ قابل رصد و بررسی است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر