31 شهريور 1397 - 21:00
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

۷۰ پرونده اخلال در بازار به دستگاه قضا ارسال شد

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: ۷۰ پرونده اخلال در بازار و نظام اقتصادی کشور طی ماه های اخیر در این کمیسیون تشکیل و برای صدور حکم به دستگاه قضا ارسال شد.
کد خبر : ۹۱۶۰۲
داوود محمدی

به گزارش ایبِنا به نقل از ایرنا، داوود محمدی در دیدار با مردم روستای رزجرد از توابع شهرستان قزوین افزود: به برخی از این پرونده های ارسال شده رسیدگی شده و با بعضی دیگر نیز بزودی رسیدگی خواهد شد.


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس، با اشاره به کشف انبارهای احتکار کالا در نقاط مختلف کشور، اضافه کرد: باید هرچه سریعتر کالاهای کشف شده با قیمت مصوب در بازار توزیع شوند تا شاهد اثرگذاری عرضه آنها در کاهش قیمت کالاهای اساسی باشیم.


محمدی با اشاره به طرح دوفوریتی مجلس برای تامین کالاهای مورد نیاز اقشار آسیب پذیر جامعه، افزود: در این طرح امکانات، ارزاق و مایحتاج ضروری برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با ارز ۴۲ هزار ریالی تامین می شود که در صورت تصویب و ابلاغ گام های بلندی برای تامین کالاهای اساسی مردم برداشته خواهد شد.


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس  با بیان اینکه حل مساله گرانی به تنهایی از عهده یک شخص یا یک دستگاه بر نمی آید، خاطر نشان کرد: باید قوای مجریه، مقننه و قضائیه دست به دست هم دهند تا برای حل این مشکل که منحصر به یک استان و یک منطقه نیست، اقدام شود.


رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  با اشاره به کمبود بودجه دولتی برای خدمات رسانی به روستاها، اضافه کرد: تصویب هشت درصد از بودجه استان برای عمران و آبادانی روستاها توسط بنیاد مسکن و آسفالت یا سنگ فرش معابر روستاها از محل تخصیص قیر رایگان از جمله گام های اساسی مجلس  برای خدمات رسانی به روستاییان بوده که چهره روستاها را متحول ساخته است.


محمدی با اشاره به مضایق و تنگناهای مالی دولت، اضافه کرد: برای گازرسانی به روستاها و اجرای فاضلاب از بودجه دولتی استفاده نکردیم بلکه با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی یا شهرداری ها و دهیاری ها در این زمینه اقدام شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر