01 مهر 1397 - 19:30

بازدید عضو هیات مدیره بانک صنعت ومعدن از چهار طرح صنعتی در لرستان

حسین عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن از طرح شرکت های سیمان سفید ازنا ، فولاد و ذوب آهن ازنا ، کارخانجات دارویی بایر افلاک و فولاد الیگودرز در لرستان بازدید کرد.
کد خبر : ۹۱۶۲۴
بانک صنعت و معدن

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این سفر عسکری به اتفاق جبارزاده رئیس اداره نظارت بر طرح ها و دارائی نژاد سرپرست شعب استان لرستان روند اجرای طرح های یادشده را مورد بررسی قرار داد.


قرارداد طرح سیمان سفید ازنا در سال ۱۳۹۶ به منظور استفاده از تسهیلات ۱۷ میلیون دلاری بانک صنعت و معدن از محل صندوق توسعه ملی منعقد شده که پس از تکمیل طرح، این واحد تولیدی با ظرفیت تولید ۲۲۰ هزار تن سیمان سفید و با اشتغال مستقیم حدود ۱۲۲ نفر فعالیت خواهد کرد.


طرح شرکت فولاد و ذوب آهن ازنا که در زمینه تولید انواع ورق گرم با ظرفیت سالیانه حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تن(که ظرفیت افزایش تا ۲ میلیون تن را نیز دارد) و با تسهیلات ارزی ۱۸۵ میلیون دلاری و تسهیلات ریالی ۳۰ میلیارد تومانی در حال ساخت بوده و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد پس از تکمیل کامل موجب اشتغال مستقیم حدود ۶۰۰ نفر می شود.


کارخانجات دارویی بایر افلاک در زمینه تولید انواع داروهای انسانی و دامی فعالیت خواهد کرد که بخش دامی آن راه اندازی شده و بخش انسانی آن نیز در مرحله مشارکت است. تعداد نیروی انسانی شرکت در بخش دامی هم اکنون حدود ۱۱۰ نفر و در بخش ساخت فاز انسانی حدود ۴۰ نفر است که در صورت راه اندازی کامل خطوط دامی و انسانی شرکت میزان نیروی انسانی شرکت جمعا به حدود ۷۰۰ نفر می رسد.


شرکت فولاد الیگودرز با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن ایجاد و به بهره برداری رسیده و در زمینه تولید میلگرد فولادی به ظرفیت سالانه ۱۱۷ هزار تن و تولید شبکه های فولادی به ظرفیت سالانه ۱۰ هزار تن فعالیت می کند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر