افشای موانع واگذاری پرسپولیس و استقلال

عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس گفت: در نشست هفته جاری این کمیته موانع واگذاری این دو باشگاه بررسی می‌شود.
کد خبر : ۹۱۶۵۱
پرسپولیس و استقلال

به گزارش ایبِنا، محمداسماعیل سعیدی با بیان اینکه موانع واگذاری دو باشگاه پایتخت در جریان طرح تفحص افشا می‎‌شود افزود: بدون تردید واگذاری اصولی و منطقی باشگاه‌ها بسیاری از رانت‌ها را از بین می‌برد.


عضو کمیته تحقیق و تفحص مجلس از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مهم ترین موضوع در واگذاری دو این باشگاه را اهلیت مالک عنوان و اضافه کرد: در این زمینه سازمان خصوصی‌سازی و وزارت ورزش و جوانان وظیفه مهمی بر عهده دارند که البته سازمان خصوصی‌سازی به این دلیل که بیشتر در پروژه‎‌های اقتصادی اهلیت افراد را می‌سنجد، به سختی می ‌تواند در مسیر شناخت افراد اقدام کند، بنابراین ضرورت دارد در این مورد خاص وزارت ورزش به صورت جدی وارد عمل شود.


سعیدی با اشاره به اینکه در واگذاری باشگاه تراکتورسازی نیز حساسیت‌ها به میزان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود داشت، گفت: استقلال و پرسپولیس نیز می‌توانند از همین الگو استفاده و به نحو مطلوبی این دو باشگاه را واگذار کنند و مجلس نیز در این زمینه تاکید جدی دارد که این دو باشگاه واگذار شود اما سال‌هاست مقاومت عجیبی برای واگذاری این دو باشگاه وجود دارد.


وی اظهار داشت: مدیریتی که در باشگاه تراکتورسازی با وجود تمام مشکلات و بدهی‌های اعمال شده به خوبی پیاده شد و علاوه بر پرداخت بدهی باشگاه و جذب بازیکنان شاخص، رضایت مندی مردم آذربایجان و هواداران باشگاه را نیز به دنبال داشته است.


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: داشتن برنامه عملیاتی و سوابق مدیریتی مقبول برای مدیریت دو باشگاه‌ استقلال و پرسپولیس از ویژگی‌ هایی است که فرد متقاضی مدیریت دو باشگاه باید در این زمینه‌ها حایز صلاحیت باشد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها