01 مهر 1397 - 22:00
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران:

طرح همیاران مهر ایران آینده نگری در کمک به نیازمندان است

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به اهمیت آینده نگری در کمک به نیازمندان گفت:اگر مردم با طرح همیاران مهر به انجام فعالیت های عام المنفعه اقدام کنند، بسیاری از آسیب های اجتماعی رفع خواهد شد.
کد خبر : ۹۱۶۵۵
مرتضی اکبری

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، مرتضی اکبری ضمن معرفی طرح همیاران مهر ایران اظهارداشت: یکی از برنامه ها و اهداف این طرح کمک به نیازمندان با استفاده از تامین مالی جمعی در قالب عقد صلح و به صورت بلاعوض در حساب تعریف شده نزد بانک قرض الحسنه مهرایران است.


وی افزود: بر این اساس خیران می توانند همسو با نیات خیرخواهانه و نوع دوستانه خود مبالغ مدنظر را در حساب طرح همیاران مهر حبه کرده و با مشارکت در این کار خیر به رفع مشکلات مختلف نیازمندان کمک کنند.


اکبری در خصوص موارد مصرف مبالغ تجمیع شده در این طرح تصریح کرد: تسهیلات قرض الحسنه این طرح در راستای کمک به اشتغال، درمان، جهیزیه، تحصیل، مسکن و رفع مشکلات و نیازمندی های مختلف خانواده های نیازمند پرداخت می شود و آثار ماندگاری به همراه خواهد داشت.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: منافع حاصل از این طرح می تواند در کاستن مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم و پیشرفت مادی و معنوی جوامع موثر باشد. دکتر مرتضی اکبری با تبیین این طرح به عنوان یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه بیان داشت: هموطنان خیر با کمک به دیگران و بخشش قسمتی از دارایی های نقدی خود در طرح همیاران مهر ایران می توانند، زندگی را برای سایر افراد جامعه به ویژه نیازمندان آسان ‌کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر