03 مهر 1397 - 18:15

زنگ شروع سال تحصیلی دانش آموزان دبستان دخترانه شهید بهشتی منطقه ۱

زنگ آغاز سال تحصیلی دانش آموزان دبستان دخترانه شهید بهشتی منطقه یافت آباد تهران با حضور مدیرعامل بانک سپه نواخته شد.
کد خبر : ۹۱۷۵۲
زنگ شروع سال تحصیلی دانش آموزان دبستان دخترانه شهید بهشتی منطقه 18 تهران با حضور مدیرعامل بانک سپه

به گزارش ایبِنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، زنگ آغاز سال تحصیلی دانش آموزان دبستان دخترانه شهید بهشتی منطقه یافت آباد تهران با حضور مدیرعامل بانک سپه نواخته شد.
 محمدکاظم چقازردی در این مراسم که با حضور مسئولان آموزش و پرورش منطقه ۱۸ و کارکنان و دانش آموزان دبستان شهید بهشتی منطقه ۱۸ تهران برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و حادثه غم انگیز تروریستی در اهواز خطاب به دانش آموزان گفت: شما آینده سازان کشور هستید، امیدوارم با کوشش و تلاش و برنامه ریزی سال تحصیلی موفقی را پشت سر بگذارید.


مدیرعامل بهترین پاسخ به زحمات والدین دانش آموزان را خوب درس خواندن آن‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: توجه به حمایت از مدارس و اولیای محترم مدارس به‌ویژه در مناطق محروم جزو اولویت مسئولیت‌های اجتماعی بانک سپه به‌عنوان نخستین بانک ایرانی است.


وی خاطرنشان کرد: به هر مقدار با برنامه ریزی و تلاش در سطح بالاتری از علم قرار گیرید به همان اندازه در آینده کشور نقش آفرین تر خواهید بود.


چقازردی با اشاره به جایگاه والای معلمان در جامعه افزود: معلمان استعدادهای بالقوه دانش آموزان را به فعلیت تبدیل می‌کنند و در تکامل انسان به‌عنوان اشرف مخلوقات با عشق عمر خود را صرف می‌کنند به همین دلیل معلمی شغل انبیاست.


مدیرعامل ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری جلساتی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: برگزاری جلسات مدیران عامل بانک‌ها با مسئولان محترم وزارت آموزش و پرورش می‌تواند به رفع برخی از مشکلات مدارس خصوصاً در مناطق محروم کشور کمک کند.


وی با تشکر از خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: آنچه موجب کار خیر می‌شود صرفاً پول نیست، در کار خیر عشق، عقل و معرفت است و ابراز امیدواری کرد که روز به روز، به جامعه خیرین مدرسه ساز افزوده شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر