04 مهر 1397 - 13:30

قیمت سکه از ۵ میلیون تومان گذشت/رشد ۷۳ هزار تومانی نرخ هر گرم طلا

بازار طلا و سکه امروز نوسانات بی‌سابقه‌ای را تجربه کرد، به طوری که هر نرخ گرم طلا ۷۳ هزار تومان رشد کرد و قیمت سکه از ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان گذشت.
کد خبر : ۹۱۸۲۵
سکه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز چهارشنبه چهارم مهرماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با جهش ۴۱۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته ۵ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان به فروش رسید. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵۰ هزار تومان افزایش به ارزش ۴ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان داد و ستد شد.


از سوی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۲۷۰ هزار تومان رشد نسبت به روز گذشته ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۱۵۰ هزار تومان رشد یک میلیون و ۴۰۲ هزار تومان معامله شد. بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۴۰ هزار تومان افزایش در مدت مشابه ۷۰۲ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۷۳ هزار و ۴۰۰ تومان رشد ۵۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد.


بر اساس آمار سامانه سنا، هر یورو امروز در این سامانه ۱۹ هزار و ۴۳۴ تومان و هر پوند ۱۹ هزار و ۹۲۸ تومان به فروش رسید، دلار آمریکا ۱۴ هزار و ۹۷۰ تومان داد و ستد شد و هر یوان چین نیز ۲ هزار و ۳۹۱ تومان قیمت خورد.


جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)








































































نوع سکه و ارز


دوشنبه سه‌شنبه چهارشنبه

سکه امامی


۴۷۲۱۰۰۰ ۴۷۰۱۰۰۰ ۵۱۱۱۰۰۰

سکه بهار آزادی


۴۳۶۰۰۰۰ ۴۴۱۰۰۰۰ ۴۵۶۰۰۰۰

نیم سکه


۲۳۰۳۰۰۰ ۲۳۳۳۰۰۰ ۲۶۰۳۰۰۰

ربع سکه


۱۲۳۲۰۰۰ ۱۲۵۲۰۰۰ ۱۴۰۲۰۰۰

سکه گرمی


۶۶۲۰۰۰ ۶۶۲۰۰۰ ۷۰۲۰۰۰

طلای ۱۸ عیار


۴۳۸۵۰۰ ۴۴۴۲۰۰ ۵۱۷۶۰۰

یورو


۱۰۳۰۱ ۱۱۱۲۵ ۱۹۴۳۴

پوند


۱۸۵۰۳ ۱۸۸۲۰ ۱۹۹۲۸

 یوآن


۲۰۱۶ ۱۴۰۰ ۲۳۹۱
دلار ۱۴۳۱۰ ۱۴۶۹۵ ۱۴۹۷۰

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر