04 مهر 1397 - 23:00
استانداری خوزستان حمایت می کند:

ایجاد اشتغال پایدار به همت بانک قرض الحسنه رسالت

استاندار خوزستان گفت: بانک قرض ­الحسنه رسالت با ایجاد کسب وکارهای خرد و خانگی اقتصاد پایداری را کلید زده که استانداری از این مهم حمایت می­ کند.
کد خبر : ۹۱۸۴۶
ایجاد اشتغال پایدار به همت بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، غلامرضا شریعتی در گفتگو با مدیر استان خوزستان گفت: گسترش فرهنگ قرض ­الحسنه در جامعه و استقبال مردم از این سنت قرآنی، کنترل تورم را به دنبال خواهد داشت.


وی به اقدامات این بانک در خصوص ایجاد اشتغال در چند شهرستان استان خوزستان اشاره کرد و افزود: بانک قرض ­الحسنه رسالت توانمندسازی افراد در شهرهای کوچک و روستاها را در راس کارآفرینی خود قرار داده است.


شریعتی ایجاد مشاغل خُرد را شاه کلید اشتغال پایدار عنوان و اظهارامیدواری کرد بیش از پیش در این مسیر گام برداشته شود. وی  نوسازی ناوگان حمل و نقل را  اقدامی دیگر از سوی بانک قرض ­الحسنه رسالت برشمرد و افزود: با توجه به اقلیم آب و هوایی  استان،  نوسازی  ناوگان حمل ونقل استقبال خوبی را به دنبال داشته که در شرایط فعلی با توجه به افزایش قیمت خودرو و ارز باید راهکاری برای ادامه این طرح اندیشیده شود تا مابقی ناوگان نیز نوسازی شود.  شریعتی همچنین به طرح نوسازی شناورها با اعطای تسهیلات بانک قرض ­الحسنه رسالت اشاره کرد و اظهارداشت: استانداری خوزستان از این طرح حمایت خواهد کرد.


استاندارخوزستان  با تاکید بر اهمیت ترویج قرض ­الحسنه در جامعه گفت: فرهنگ قرض ­الحسنه دستوری الهی و حرکتی بسیار ارزشمند است و باید بر گسترش این فرهنگ در جامعه همت گماشت. وی اظهارامیدواری کرد هر چه زودتر قرض ­الحسنه اساس تمامی مراودات و معاملات شود چرا که با گسترش این فرهنگ هم اخلاقیات در جامعه گسترش می­ یابد وهم به نوعی امر به معروف و نهی از منکر خواهد شد.


به گفته وی، عملکرد بانک قرض­ الحسنه رسالت نماد گسترش پول حلال در جامعه است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها