افتتاح حساب صرافی‌های ارز رمزنگار در هند ممنوع شد

رزرو بانک هند، افتتاح حساب برای صرافی‌های ارز رمزنگار را ممنوع کرد.
کد خبر : ۹۱۹۱۳
رزرو بانک هند

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از اسپوتنیک، زب پی یکی از بزرگترین صرافی های ارز رمزنگار هند اعلام کرد که به دلیل ممنوعیت افتتاح حساب بانکی برای صرافی های ارز رمزنگار که توسط بانک مرکزی هند اعمال شد، تمامی خدمات خود را تعطیل کرده است.  


این صرافی بزرگ هندی در اطلاعیه ای اعلام کرد با وجود مشکلات بانکی و رگولاتوری که در این راه با آن روبرو شدیم به پیدا کردن راه حل هایی ادامه دادیم و خواستار آن بودیم که هند اتوبوس دارایی دیجیتال را از دست ندهد که به بخش بلاک چین عمومی قدرت می دهد.


زب پی اعلام کرد که این محدودیت به شدت شرایط را سخت کرده است. این صرافی اعلام کرد که در حال متوقف کردن تجارت خود است و سفارشات غیر ثبت شده را لغو خواهد کرد؛ ضمن اینکه هیچ سفارش جدیدی پذیرفته نمی شود؛ اما کیف پول الکترونیکی زب پی حتی بعداز متوقف شدن فعالیت این صرافی کار خواهد کرد.


تمامی فعالیت های این صرافی از دیروز به حالت تعلیق درآمده است. اما کاربران آن آزاد هستند تا سکه ها یا توکن های خود را برداشت یا واریز به کیف پول الکترونیکی کنند. زب پی اعلام کرد اعمال محدودیت بر روی حساب های بانکی توانایی ما و مشتریان را برای انجام تراکنش های تجاری به طرز قابل توجهی زمین گیر کرده است؛ ضمن اینکه نمی توانیم راه منطقی برای انجام تجارت ارز رمزنگار پیدا کنیم.


بر پایه این گزارش، صرافی های ارز رمزنگار هند شکایتی را علیه بانک مرکزی و دیگر موسسات دولتی مرتبط هندی مرتبط با اعمال محدودیت به صرافی های ارز رمزنگار به دادگاه عالی هند فرستاده اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر